Search
Now showing items 1-5 of 5
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veidošanās rotaļās dabā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt emociju un radošuma iespējas rotaļās dabā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kurās ietvertas vairākas apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkoti vairāku ...
4-5 gadus vecu bērnu uztveres sekmēšana nodarbībās dabā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu: 4-5 gadus vecu bērnu uztveres sekmēšana nodarbībās dabā. Pētījuma aktualitāti noteica tas, ka ir svarīgi, lai bērni apzinātos sevi kā dabas daļu un veidotu pozitīvas attiecības ...
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu runas pilnveides iespējas brīvdabas pedagoģijā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autore: Zane Micpapa Darba vadītāja: Gunta Siliņa - Jasjukeviča Darba tēma: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu runas pilnveides iespējas brīvdabas pedagoģijā. Darba mērķis: Teorētiski pētīt vidējā pirmsskolas vecuma ...
2-3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot dabas vidi
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba nosaukums. 2-3 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšana, izmantojot dabas vidi Darba autore. Marina Ļebediņeca Darba vadītāja. Aņita Ieriķe Darba mērķis. Analizēt kā izmantotajama dabas vide pirmsskolā 2 – 3 gadīgu bērnu ...
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu dabas norišu pētniecisko prasmju pilnveide dabas vērojumos
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darbs: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu dabas norišu pētniecisko prasmju pilnveide dabas vērojumos. Darba autors: Angelika Liepiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. Maruta Sīle Pētījuma mērķis: pētīt vidējā ...