Search
Now showing items 1-5 of 5
Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veidošanās rotaļās dabā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt emociju un radošuma iespējas rotaļās dabā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kurās ietvertas vairākas apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkoti vairāku ...
Rotaļa 3-4 gadu vecuma bērnu emocionālas attīstības sekmēšanai
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autore: Jeļena Druviete Darba tēma: Rotaļa 3-4 vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanai. Kvalifikācijas darba mērķis: izzināt rotaļas izmantošanas iespējas 3 – 4 vecuma bērna emocionālās attīstības sekmēšanā. ...
3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Monta Rudzīte. Kvalifikācijas darba nosaukums 3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmskolā. ...
Pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni jaunākajā pirmsskolas vecuma grupā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors: Simona Mihailova. Kvalifikācijas darba temats: „Pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni jaunākajā pirmsskolas vecuma grupā”. Darba mērķis: izzināt bērna pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmienus un ...
Pedagoģiskie paņēmieni bērnu pašapziņas attīstīšanā agrās bērnības vecumā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Kvalifikācijas darba temats: „Pedagoģiskie paņēmieni bērnu pašapziņas attīstīšanā agrās bērnības vecumā”. Kvalifikācijas darba autors: Lana Šnirjova. Kvalifikācijas darba vadītājs: Prof. Dr. psych Tija Zīriņa. Pētījuma ...