Search
Now showing items 1-2 of 2
Apģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2018)
Jebkuras sfēras produkta vai pakalpojuma vizuālajam izskatam ir liela nozīme mūsdienu tirgū. Patērētāji galvenokārt veic izvēli, balstoties uz produkta vai pakalpojuma vizuālo noformējumu un atpazīstamību. Arī apģērbu ...
Grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti mākslas studijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Veidojot jaunu uzņēmumu ar mērķi gūt panākumus, viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem ir atbilstoša zīmola izstrāde un attīstība. Zīmola izveide ietver uzņēmuma stāsta nodefinēšanu, politikas izstrādi, uzņēmuma pozicionēšanu ...