Search
Now showing items 1-5 of 5
Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba tēma. Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja. Pētījuma mērķis: izanalizēt ritma nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē nodarbībās. Atslēgvārdi: Valdorfpedagoģija, ...
PASAKA – VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU FANTĀZIJAS UN IZTĒLES ROSINĀTĀJA
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba autore ir Anastasija Ovoda, RPIVA filiāles profesionālās bakalaura studiju programmas “Skolotājs” ar apakšprogrammu “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs” studente. Bakalaura darba temats ir “Pasaka – ...
Bērnu iztēles sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis – pētīt bērnu iztēles sekmēšanu literāro darbu iepazīšanas procesā. Kvalifikācijas darbs veidots divās daļās - teorētiskajā un empīriskajā. Pētīt un pamatot piecgadīgu, sešgadīgu bērnu iztēles sekmēšanas ...
Piecgadīgu bērnu radošuma sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba autors: Agnija Adamoviča. Kvalifikācijas darba vadītāja: Aija Kalve. Agnijas Adamovičas kvalifikācijas darba tēma ir “Piecgadīgu bērnu radošuma sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”. Kvalifikācijas ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā”, mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā ...