Search
Now showing items 1-3 of 3
Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba autore savā vizuālās mākslas skolotāja praktiskajā pieredzē novērojusi skolēnu tendenci sekot strikti uzstādītām prasībām, atdarināt un reproducēt mākslas darbus un apjukt brīžos, kad tie tiek aicināti darboties ...
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ...
Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba “Skolēnu radošās darbības sekmēšana mācību tēmas “Sirreālisms” apguvē 9. klasē”, mērķis ir izpētīt, kā plānot un realizēt sirreālisma virziena apguvi vizuālās mākslas stundās 9. klasē, lai ar to veicinātu skolēnu ...