Now showing items 1-4 of 4

    • Diferencēts mācību process matemātikā 7. klasē 

      Spēlmane, Laura (Latvijas Universitāte, 2022)
      Skolēni ir atšķirīgi viens no otra, un dažādi ir veidi, kā viņi vislabāk apgūst mācību saturu. Skolotāji diezgan bieži saskaras ar “sliktu” uzvedību klasē, vai skolēnu neieinteresētību un neiesaistīšanos mācību darbā, un ...
    • Diferencēts mācību process matemātikā pamatskolas klasēs 

      Baltmane, Evija (Latvijas Universitāte, 2020)
      Šī bakalaura darba mērķis ir izstrādāt pedagoģiskajā darbībā pamatotu matemātikas metodisko materiālu diferencētam darbam matemātikā. Darbu veido 4 nodaļas. Pirmajā nodaļā ir izskaidrots diferenciācijas jēdziens un tā ...
    • Diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā 

      Mitenberga, Marija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt un apzināt diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā un izstrādāt metodiskus materiālus diferenciācijas īstenošanai matemātikas mācību stundās. Darbu veido 5 nodaļas. Pirmajā ...
    • Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs 

      Augule, Dita (Latvijas Universitāte, 2019)
      Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajās klasēs. Dita Augule, darba vadītājs asoc. prof. Jānis Mencis. Darbā aplūkots mācību saturs pamatskolā tematā “Funkcijas”un mācīšanās ...