dc.contributor.author | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas un psiholoģijas fakultāte, Izglītības pētniecības institūts | |
dc.contributor.editor | Grīnfelds, Andris | |
dc.contributor.editor | Kangro, Andris | |
dc.date.accessioned | 2014-12-15T19:17:12Z | |
dc.date.available | 2014-12-15T19:17:12Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.issn | 1407-2157 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4431 | |
dc.description.abstract | Krājumā ietvertos rakstus vieno centieni sekmēt izglītības kvalitātes celšanu. Tai pakļauta izglītības politika, izglītības efektivitāte, sistemoloģija izglītībā, izglītības salīdzinošās novērtēšanas metodes, reģionālo īpatnību ievērošana, informātika augstskolās, sasniegumi matemātikā, mākslas izglītībā u.c. Gandrīz visos rakstos atbalsojas ārzemju pieredze izglītībā un izglītības salīdzinošs izvērtējums. | en_US |
dc.language.iso | lav | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Zinātniskie raksti;626.sēj. | |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Latviensis;626 | |
dc.relation.ispartofseries | Scientific papers;Vol.626 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education | en_US |
dc.subject | Izglītības pētniecība | en_US |
dc.subject | Izglītības kvalitāte | en_US |
dc.subject | Izglītības politika | en_US |
dc.subject | Mākslas pedagoģija | en_US |
dc.subject | Skolotāju kvalifikācija | en_US |
dc.subject | Informātiskā izglītība | en_US |
dc.subject | Educational Quality | en_US |
dc.subject | Educational Research | en_US |
dc.title | Izglītības kvalitāte un vadība | en_US |
dc.title.alternative | Quality and management of education | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | en_US |