Show simple item record

dc.contributor.advisorOzola, Antra
dc.contributor.authorJevdokimova, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:38Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67418
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45418
dc.description.abstractMaģistra darbā ir apskatīta bilingvālu skolēnu lasītprasme 4. klasē, kuras aktuālitāti apliecina izglītības pārmaiņas mācību valodas jomā. Pētījuma mērķis ir izpētīt 4. klases bilingvālo skolēnu lasītprasmes sasniegumus. Tiek apskatīti pētāmie terminoloģiskie jautājumi, analizēta zinātniskā literatūra un dokumenti par bilingvālo izglītību un bilingvālu 4. klases skolēnu valodas attīstības īpatnībām, analizēti pētījumi un publikāciju dati par bilingvālu skolēnu sasniegumiem. Veicot PIRLS 2016 pētījuma kvantitatīvo datu analīzi, tiek nonākts pie secinājumiem, ka 4. klasē monolingvālu skolēnu lasītprasmes sasniegumi ir statistiski nozīmīgi augstāki nekā bilingvāliem skolēniem. Atšķirības starp bilingvālu un monolingvālu 4. klases skolēnu lasītprasmes sasniegumiem ir izteiktas, to ietekmē bilingvu valodas attīstības īpatnības.
dc.description.abstractThe master's thesis examines the reading literacy comprehension of bilingual students in the 4th grade, which was evidenced by changes in the amount of education in the language of instruction. The aim of the study was to investigate the achievements of reading skills in the 4th grade bilingual students. The study’s terminology issues were analyzed, scientific literature and documents on bilingual education and bilingual peculiarities of students language development in the 4th grade were analyzed as well as, researches and data on the achievements of bilingual students too. The analysis of the quantitative data from the PIRLS 2016, study leads to the conclusion that the achievements for monolingual students were statistically significantly higher than for bilingual students in the 4th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectsasniegumi
dc.subjectPIRLS 2016
dc.subject4. klase
dc.subjectbilingvālā izglītība
dc.titleBilingvālu skolēnu lasītprasme 4. klasē
dc.title.alternativeReading literacy of bilingual students in 4th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record