Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorBrikšis, Oskars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:40Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67423
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45422
dc.description.abstractEfektīvu pedagogu profesionālo pilnveidi veido daudzu un dažādu faktoru kopums, kas ļoti atkarīgs no apstākļiem, konteksta un mērķa, ar kādu profesionālās pilnveides pasākumi tiek organizēti. Pētījumā apkopotas teorētiskās atziņas par pedagogu profesionālās pilnveides pasākumu efektivitātes pazīmēm, kas ir 1) uz sadarbību vērsta; 2) ilgtermiņa un sistemātiska; 3) pielietojama un mērķtiecīga; 4) daudzveidīga. Pētījumā izvērtēts, kā pedagogu pašvērtējums un kompetence ietekmē pedagogu dalību profesionālās pilnveides pasākumos. Pedagogu pašvērtējums ietekmē pedagogu kompetenci, un pedagogu kompetence būtiski ietekmē dažādus ar profesionālo pilnveidi saistītus faktorus. Būtiskākie sarežģījumi, plānojot pedagogu profesionālās pilnveides pasākumus, ir laika un citu resursu trūkums. Pētījumā tika izmantota aptauja pedagogu viedokļa noskaidrošanai, tajā piedalījās 1763 pedagogu no 53 Rīgas skolām.
dc.description.abstractThe professional development of effective educators consists of a combination of many factors, which are highly dependent on the circumstances, context and purpose of which professional development activities are organized. The study summarizes theoretical knowledge of the effectiveness of teachers' professional development measures, which are 1) focused on cooperation; 2) long-term and systematic; 3) Applicable and purposeful; 4) varied. The study evaluates how teachers' self-esteem and competence influence the participation of teachers in professional development activities. Teachers' self-esteem affects the competence of teachers, and the competence of teachers has a significant impact on various factors related to professional development. The main difficulty in planning professional improvement activities for teachers is the lack of time and other resources. A survey was used to find out the teachers' point of view, with 1763 teachers from 53 schools in Riga participating in it. Keywords: professional development, educators, education management, competence, self-esteem.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectprofesionālā pilnveide
dc.subjecttālākizglītība
dc.subjectpedagogi
dc.subjectizglītības vadība
dc.subjectkompetence
dc.titlePEDAGOGU PROFESIONĀLĀS PILNVEIDES PASĀKUMU EFEKTIVITĀTE
dc.title.alternativeEfficiency of teacher professional development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record