Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorNeicgale, Lūcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-05T02:01:43Z
dc.date.available2018-12-05T02:01:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67429
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45428
dc.description.abstractDiemžēl daudzi no jaunajiem skolotājiem nespēj atrisināt problēmas, kas radušās adaptācijas periodā, līdz ar to izvēlas vieglāko ceļu – pamest darbu. Visbiežāk šī problēma saskatāma pirmsskolas izglītības iestādēs. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot kādu atbalstu sniedz mentors un kādas ir vajadzības jaunajiem pirmsskolas skolotājiem adaptācijas procesā, anketējot pirmsskolas skolotājus, mentorus, un intervējot izglītības iestādes vadītājus. Balstoties uz sniegtajiem rezultātiem, tika izveidots atbalsta materiālu vadlīnijas jaunajiem pirmsskolas skolotājiem, ņemot vērā viņu vajadzības, grūtības un mentoru sniegto atbalstu.
dc.description.abstractUnfortunately, many novice teachers are not able to solve the problems that arose during the adaptation period, hence the easiest way - to leave work. Most often, this problem can be seen in pre-school education institutions. The aim of the Master's Thesis is to find out the support provided by the mentor and what is needed for novice pre-school teachers in the process of adaptation by questioning pre-school teachers, mentors and interviewing heads of educational institutions. Based on the results, a support material guidelines was created for novice pre-school mentors, taking into account their needs, difficulties and mentor support.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectMentors
dc.subjectmentordarbība
dc.subjectjaunais pirmsskolas skolotājs
dc.subjectadaptācijas process
dc.titleMentora atbalsts jauno pirmsskolas skolotāju adaptācijas procesā
dc.title.alternativeMentor support in the process of adapting new preschool teachers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record