Skolēnu attieksme pret dabaszinātņu priekšmetu apguvi
Author
Bārda, Rūta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Skolēnu attieksme pret dabaszinātņu priekšmetu apguvi. Bārda Rūta, darba vadītāja Mg. izgl. vad. Mihno L., maģistra darbs, 55 lappuses, 4 nodaļas un 9 apakšnodaļas 17 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi 6 lappušu apjomā, izmantoti 62 literatūras avoti. Latviešu valodā. Darbā aprakstītas skolēnu attieksmes un to ietekmējošie faktori pret dabaszinātņu priekšmetu apguvi. Salīdzināta dažādu valstu pieredze dabaszinātņu priekšmetu apguvē. Izveidota aptauja, lai analizētu skolēnu attieksmi un to ietekmējošos faktorus pret dabaszinātņu priekšmetu apguvi un analizēti tajā iegūtie dati. Veikta intervija, lai noskaidrotu zinātnes teātra pārstāvja pieeju un pieredzi dabaszinātņu priekšmetu popularizēšanā. Izveidoti ieteikumi skolotājiem, lai veicinātu pozitīvas attieksmes veidošanos. Students attitude towards learning science subjects. Bārda Rūta, supervisor MEd Mihno L., master’s thesis, 55 pages, 4 chapters, 9 sections, 17 figures, 5 tables, 2 attachments on 6 pages, 62 literature references. In Latvian. In thesis student attitudes and their influencing factors towards learning science subjects have been described. Experience in the science subjects learning process in various countries has been compared. A survey has been conducted to analyze student attitudes and the factors influencing towards learning science subjects and the received data analyzed. An interview was conducted, to find out representatives’ approach from science theatre and his experience in popularizing science subjects. Suggestions for teachers had been developed to promote positive attitude.