Show simple item record

dc.contributor.advisorBula-Biteniece, Inta
dc.contributor.authorKručeka, Lilija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:01:59Z
dc.date.available2018-12-28T02:01:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67455
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45480
dc.description.abstractDarba nosaukums: Agrīnās pirmsskolas vecuma bērnu fiziskās attīstības sekmēšana kustību rotaļās. Darba autors: Lilija Kručeka Darba vadītāja: Dr. paed. Inta Bula-Biteniece Darba saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas. Darbā ir ievads, secinājumi, priekšlikumi, literaturas saraksts, 2 tabulas, 23 attēli un 2 pielikumi. Darba apjoms 49 lapas. Analizēti 36 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: Izprast agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu fizisko aktivitāti un sekmēt to kustību rotaļās. Pētījuma teorētiskajā daļā ir analizēta dažādu pedagogu un psihologu domas un attieksme par kustību attīstību bērnu dzīvē, par kustību rotaļu nozīmi bērna fiziskajā attīstībā. Tiek secināts, ka kustību aktivitātes ir neatņemama bērna dzīves sastāvdaļa. Darba praktiskajā daļā ir veikts pētījums par bērnu kustību aktivitāti ikdienā, pēc bērnudārza, vecāku domām par to un bērnu spēju kļūt drošākiem, stiprākiem, veicot vingrinājumus deviņu mēnešu laikā.
dc.description.abstractTheme of the research: The promotion of physical development of preschool children by means of movement games. Author: Lilija Kručeka Advisor: Dr. paed. Inta Bula-Biteniece Content of the paper: The qualificotion paper consists of two parts – a theoretical and a practical part. The given paper has introduction, conclutions, proposals, bibliography, 2 tables, 23 pictures and 2 appendices. The length of the paper is 49 pages. 36 literary sources have been analysed. Aim of the research: To understand the physical activity of preschool children and to promote their movements in games. The theoretical part of the research analyzes the ideas of different teachers and psychologists their attitude to the development of movements in child’s life and the influence of movement games in child’s physical development. It is concluded that movement activities are an integral part of child’s life. In the practical part of the paper there is a research on the children’s everyday movements. The activities they do after kindergarden and the thoughts of their parents regarding children’s ability to become more open, sociolizing and stronger doing the exercises for nine months.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectKustību rotaļas
dc.subjectAgrīnā pirmsskolas vecuma
dc.subjectFiziskā attīstība
dc.titleAgrīnā pirmsskolas vecuma bērnu fiziskās attīstības sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeThe promotion of physical development of preschool children by means of movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record