Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorStrode, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:16Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67503
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45508
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu labizjūtas attīstība”. Pētījuma mērķis ir izzināt 2-3 gadus vecu bērnu labizjūtas attīstības sekmēšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā autore ir teorētiski analizējusi labizjūtas būtību kā arī 2-3 gadus vecu bērnu labizjūtas attīstības galvenos priekšnoteikumus. Šajā nodaļā ir rakstturota un teorētiski pētīta vizuālās mākslas nodarbību nozīme bērnu labizjūtas veicināšanā. Kvalifikācijas darba otrajā nodaļā autore ir veikusi empīrisku pētījumu, kurā ir iekļauta pētījuma metodoloģija, plāns, pētījuma organizēšana gaita, nodarbību kopums un pētījuma rezultātu analīze. Autore ir izstrādājusi vizuālās mākslas nodarbūbu kopumu, bērnu labzjūtas attīstības sekmēšanā, kā arī izvirzot labizjūtas kritērijus agrīnajā pirmskolas vecumposmā, veikusi bērnu labizjūtas novērtējumu pētījuma sākumā un beigās, tādējādi noskaidrojot vizuālās mākslas nodarbību nozīmi bērnu labizjūtas attīstībā. Pēc veiktā empīriskā pētījuma var secināt, ka vizuālās māklsas nodarbību ir lieliska platforma bērnu labizjūtas sekmēšanā, jo iespēja rodoši izpausties un pats mākslas līdzekļu izmantošanas process, ir izteikti saistīts ar visiem būtiskākajiem labizjūtas krittērijiem, kas šajā pētījumā tika vēroti, vērtēti, analizēti un interpretēti. Autore ir izstrādājusi secinājumus, kas ir praktiski izmantojami pirmsskolas pedagogu profesionālās darbības uzlabošanā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 40 lpp., darbā ir iekļauti 10. attēli, 8. tabulas un izmantoti 39. literatūras avoti.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work is “Development of Well-being in Early Childhood”. The aim of the research is to ascertain the possibilities of well-being development during visual arts lessons among 2—3 year-old children. In the first part of the qualification work author has analyzed the essence of well-being from the theoretical perspective, as well as preconditions for the development of well-being among 2—3 year-old children. In this part the meaning of visual arts lessons in developing well-being has been described and researched from the theoretical perspective. In the second part of the qualification work author has carried out an empirical research. This part includes the methodology of the research, plan, the organization of the research processes, the set of lessons and research results. Author has developed a set of visual arts lessons that can develop the well-being of children, as well as made an assessment of children’s well-being at the beginning and the end by setting a list of criteria of the well-being for children at the pre-school age in that way determining the meaning of visual arts lesson in the development of children’s well-being. After the research it can be concluded that the visual arts lessons are a great platform for promoting children’s well-being, because the possibility to be creative and the use of visual arts tools is closely connected to all the essential criteria of well-being, that where examined, evaluated, analyzed and interpreted throughout the qualification work. Author has developed conclusions that can be used in practice by pre-school teachers to improve their work. The qualification work consists of 40 pages, the work includes 10 images, 8 tables, and 39 sources of literature have been used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectAnete Strode as 17090
dc.subjectAnete Strode as17090
dc.subjectAnete Strode as 17090
dc.subjectAnete Strode as 17090
dc.titleAgrīnā pirmsskolas vecuma bērnu labizjūtas attīstība
dc.title.alternativeDevelopment of Well-being in Early Childhood
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record