Bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā
Author
Mūrmane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Līva Mūrmane Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Kvalifikācijas darba nosaukums: Bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes. Pētījuma uzdevumi: 1.teorētiski analizēt literatūru par sadarbības prasmēm pirmsskolā, un to sekmēšanu; 2.teorētiski analizēt literatūru par bērnu psiholoģiskajām īpatnībām; 3.teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbībām pirmsskolā; 4.veikt empīrisku pētījumu, lai pārbaudītu teorētiskās atziņas un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes: 1.teorētiskā: literatūras analīze; 2.empīriskās: a) pedagoģiskais novērojums; b) situācijas analīze; c) nestandartizēta intervija ar skolotājiem. Pētījuma rezultāti sniedz atbildi uz pētāmo jautājumu: kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes? Pētījuma atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, sadarbības prasmju sekmēšana, jaukta vecuma grupa, rotaļnodarbība, pirmsskola Kvalifikācijas darba apjoms: 81 lpp., 1 tabula, 7 attēli, 5 pielikumi, 37 literatūras un avotu vienības. Skilled author: Līva Mūrmane Skilled driver: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Skilled Name: Promotion of children cooperation skills in mixed age group in preschool play lesson The study aims: To find out theoretically and to test in practice how children cooperation skills are promoted in the mixed age group in preschool play lesson. Research tasks: 1.to analyze theoretically the literature of cooperation skills and their promotion in preschool; 2.to analyze theoretically the literature of psychological peculiarities of children; 3.to analyze theoretically the literature of play lessons in preschool; 4.to make an empirical study to test the theoretical knowledges and to analyze the obtained results. Research methods: 1. theoretical research method: literature analysis; 2. empirical research methods: a) pedagogical observation; b) situation analysis; c) non-standardized interview with teachers. The results of the research provide an answer to the research question: how to promote children cooperation skills in preschool play lesson in the mixed age group? Study keywords: cooperation skills, promotion of cooperation skills, mixed age group, play lesson, preschool Qualification workload: 81 pages, 1 chart, 7 images, 5 appendices, 37 bibliography sources.