dc.contributor.advisor | Kalēja-Gasparoviča, Daiga | |
dc.contributor.author | Mūrmane, Līva | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-28T02:02:30Z | |
dc.date.available | 2018-12-28T02:02:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67662 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45535 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Līva Mūrmane Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Kvalifikācijas darba nosaukums: Bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes. Pētījuma uzdevumi: 1.teorētiski analizēt literatūru par sadarbības prasmēm pirmsskolā, un to sekmēšanu; 2.teorētiski analizēt literatūru par bērnu psiholoģiskajām īpatnībām; 3.teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbībām pirmsskolā; 4.veikt empīrisku pētījumu, lai pārbaudītu teorētiskās atziņas un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes: 1.teorētiskā: literatūras analīze; 2.empīriskās: a) pedagoģiskais novērojums; b) situācijas analīze; c) nestandartizēta intervija ar skolotājiem. Pētījuma rezultāti sniedz atbildi uz pētāmo jautājumu: kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes? Pētījuma atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, sadarbības prasmju sekmēšana, jaukta vecuma grupa, rotaļnodarbība, pirmsskola Kvalifikācijas darba apjoms: 81 lpp., 1 tabula, 7 attēli, 5 pielikumi, 37 literatūras un avotu vienības. | |
dc.description.abstract | Skilled author: Līva Mūrmane Skilled driver: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Skilled Name: Promotion of children cooperation skills in mixed age group in preschool play lesson The study aims: To find out theoretically and to test in practice how children cooperation skills are promoted in the mixed age group in preschool play lesson. Research tasks: 1.to analyze theoretically the literature of cooperation skills and their promotion in preschool; 2.to analyze theoretically the literature of psychological peculiarities of children; 3.to analyze theoretically the literature of play lessons in preschool; 4.to make an empirical study to test the theoretical knowledges and to analyze the obtained results. Research methods: 1. theoretical research method: literature analysis; 2. empirical research methods: a) pedagogical observation; b) situation analysis; c) non-standardized interview with teachers. The results of the research provide an answer to the research question: how to promote children cooperation skills in preschool play lesson in the mixed age group? Study keywords: cooperation skills, promotion of cooperation skills, mixed age group, play lesson, preschool Qualification workload: 81 pages, 1 chart, 7 images, 5 appendices, 37 bibliography sources. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | sadarbības prasmes | |
dc.subject | sadarbības prasmju sekmēšana | |
dc.subject | jaukta vecuma grupa | |
dc.subject | rotaļnodarbība | |
dc.subject | rotaļnodarbības organizēšanas principi | |
dc.title | Bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Promotion of children cooperation skills in mixed age group in preschool play lesson | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |