Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorMūrmane, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:30Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67662
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45535
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Līva Mūrmane Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Kvalifikācijas darba nosaukums: Bērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes. Pētījuma uzdevumi: 1.teorētiski analizēt literatūru par sadarbības prasmēm pirmsskolā, un to sekmēšanu; 2.teorētiski analizēt literatūru par bērnu psiholoģiskajām īpatnībām; 3.teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbībām pirmsskolā; 4.veikt empīrisku pētījumu, lai pārbaudītu teorētiskās atziņas un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma metodes: 1.teorētiskā: literatūras analīze; 2.empīriskās: a) pedagoģiskais novērojums; b) situācijas analīze; c) nestandartizēta intervija ar skolotājiem. Pētījuma rezultāti sniedz atbildi uz pētāmo jautājumu: kā rotaļnodarbībās jaukta vecuma grupā pirmsskolā sekmējamas bērnu sadarbības prasmes? Pētījuma atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, sadarbības prasmju sekmēšana, jaukta vecuma grupa, rotaļnodarbība, pirmsskola Kvalifikācijas darba apjoms: 81 lpp., 1 tabula, 7 attēli, 5 pielikumi, 37 literatūras un avotu vienības.
dc.description.abstractSkilled author: Līva Mūrmane Skilled driver: Dr.pead. Daiga Kalēja – Gasparoviča Skilled Name: Promotion of children cooperation skills in mixed age group in preschool play lesson The study aims: To find out theoretically and to test in practice how children cooperation skills are promoted in the mixed age group in preschool play lesson. Research tasks: 1.to analyze theoretically the literature of cooperation skills and their promotion in preschool; 2.to analyze theoretically the literature of psychological peculiarities of children; 3.to analyze theoretically the literature of play lessons in preschool; 4.to make an empirical study to test the theoretical knowledges and to analyze the obtained results. Research methods: 1. theoretical research method: literature analysis; 2. empirical research methods: a) pedagogical observation; b) situation analysis; c) non-standardized interview with teachers. The results of the research provide an answer to the research question: how to promote children cooperation skills in preschool play lesson in the mixed age group? Study keywords: cooperation skills, promotion of cooperation skills, mixed age group, play lesson, preschool Qualification workload: 81 pages, 1 chart, 7 images, 5 appendices, 37 bibliography sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectsadarbības prasmju sekmēšana
dc.subjectjaukta vecuma grupa
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectrotaļnodarbības organizēšanas principi
dc.titleBērnu sadarbības prasmju sekmēšana rotaļnodarbībā jaukta vecuma grupā pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of children cooperation skills in mixed age group in preschool play lesson
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record