dc.contributor.advisor | Briška, Ilze | |
dc.contributor.author | Klētniece, Dace | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-28T02:02:31Z | |
dc.date.available | 2018-12-28T02:02:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67691 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45537 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: bērnu patstāvīgās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā Darba autore: Dace Klētniece Darba vadītāja: Asoc. prof. Dr. Paed. Mg. Art. Ilze Briška. Mērķis: Izpētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu patstāvības veicināšanas iespējas vizuālajā mākslā. Pētījuma objekts: vidējā pirmsskolas vecuma bērna patstāvība vizuālajā mākslā. Pētījuma priekšmets: vizuālās mākslas nodarbības vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pedagoģiskajā procesā Hipotēze: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu patstāvība vizuālās mākslas rotaļnodarbības laikā tiek sekmēta, ja: •Bērnu patstāvīgajai darbībai tiek nodrošināta atbilstoša vide. •Patstāvīgi veidotie darbi tiek lietoti praktiski •Pedagogs ir bērna atbalsts. Atslēgas vārdi: PATSTĀVĪBA, PATSTĀVĪBAS VEICINĀŠANA, VIZUĀLĀ MĀKSLA. Kvalifikācijas darba apjoms: attēli 12, tabulas 2 .izmantotās literatūras avoti 25 | |
dc.description.abstract | The theme of the work: Middle pre-school children independence promotion in visual arts in pre-school. The author of the work: Dace Klētniece The supervisor of the work: Asoc. Prof. Dr. Paed. Mg. Art. Ilze Briška. The goal of the research: Study middle pre-school children promotion possibilities in visual arts. The object of the research: Middle pre-school age children independence in visual arts. The subject of the research: Independence promotion to middle pre-school age children. Hypothesis: Middle pre-school age children independence in visual arts play-lesson is being promoted if: •Children independent activity is provided with appropriate environment. •Self-created works are used practically •Pedagogue is child’s support. Keywords: INDEPENDENCE, INDEPENDENCE PROMOTION, VISUAL ARTS. The content of the work: Pictures 12, tables 2, used information sources 25 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | PATSTĀVĪBA | |
dc.subject | PATSTĀVĪBAS VEICINĀŠANA | |
dc.subject | VIZUĀLĀ MĀKSLA | |
dc.subject | INDEPENDENCE | |
dc.subject | INDEPENDECE PROMOTION | |
dc.title | Bērnu patstāvīgās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Middle pre-school children independence promotion in visual arts in pre-school | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |