Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorMartinsone, Aira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:48Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67997
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45567
dc.description.abstractPētījuma temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmēšana sporta nodarbībās. Pētījuma mērķis: izpētīt pamatkustību attīstīšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem izmantojot sporta nodarbības – kustību rotaļas. Atslēgas vārdi: pamatkustības, fiziskā attīstība, rotaļas, kustību rotaļas. Darba izpildes laikā par pētāmo problēmu informācija tika iegūta, izanalizējot pedagoģiski psiholoģiski zinātnisko literatūru. Tika izmantotas psihologu un pedagogu I. Bula – Bitenieces, G. Svences, D. Lieģenieces, D. Dzinteres, I. Stangaines, S. Laizānes, R. Karlovskas, I. Korotkova u.c. atziņas. Teorētiskajā daļā aplūkotas: pamatkustības raksturojums, to nozīmē bērna attīstība; vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums; sporta nodarbības pedagoģiskajā procesā; kustību rotaļas vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmētāja. Praktiskajā daļā pētītas kustību rotaļas izmantošanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību sekmēšanai. Veikta pedagoģiskā novērošana, un analizēti iegūtie pētījuma rezultāti. Apkopojot pētījuma rezultātus, var secināt, ka ievērojot konkrētu bērnu vecumposmu īpatnības un sistemātiski pareizi organizējot nodarbības, tiek sekmēta, bērnu pamatkustību apguve.
dc.description.abstractResearch topic: promotion of pre-school children's basic skills in sport lessons. Research purpose: to study basic ability development opportunities for children of pre-school age in sports - movement games. Keywords: basic skills, promotion, development, movement games. During the research on the investigated problem information was obtained by analyzing the pedagogical psychological scientific literature. The quotes were used by psychologists and educators, like I. Bula - Biteniece, G. Svence, D. Liegeniece, D. Dzintere, I. Stangaine, S. Laizane, R. Karlovska, I. Korotkova, and others. Theoretical part viewed: the basic skill characterization, its meaning in the development of the child; development characteristics of children in pre-school age; sports lessons in the pedagogical process; the motivation for acquiring the basic skills in pre-school age children. In the practical part, the possibilities of using the movement play for the promotion of the basic pre-school age children's pupils were studied. Pedagogical observation has been carried out and the obtained results of the research are analyzed. Summarizing the results of the research, it can be concluded that taking into account the specific features of particular age groups of children and systematically organizing proper classes, the acquisition of basic abilities of children is encouraged.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectfiziskā attīstība
dc.subjectrotaļas
dc.subjectkustību rotaļas
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves sekmēšana sporta nodarbībās
dc.title.alternativePromotion of basic movements in pre - school age children at sport lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record