Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu bagātināšana rotaļās
Author
Ruka, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tauriņa, Agrita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors. Sarmīte Ruka Darba zinātniskais vadītājs. Dr. paed., asoc. prof. A. Tauriņa Darba nosaukums. Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu bagātināšana rotaļās Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izzināt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšanas iespējas rotaļās. Darbam izvirzītā hipotēze. Bērnu vārdu krājums tiks sekmīgi paplašināts, ja skolotājs: •izzinās bērnu vārdu krājuma attīstības līmeni; •izmantos pedagoģiskajā darbībā rotaļas. Darba teorētiskā daļā tiek analizēta un apkopota literatūra, par jaunākā pirmskolas vecuma bērnu attīstību, tiek pētītas rotaļas, kuras bagātina jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu. Darba praktiskā daļā tiek veikts pētījums vārdu krājumu bagātināšana rotaļās jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbā izvirzītā hipotēze un uzdevumi ir sasniegti. Izmantotās rotaļas ir bagātinājušas bērnu vārdu krājumu, visiem bērniem pētījuma laikā ir izdevies bagātināt vārdu krājumu. Atslēgas vārdi. Rotaļas, jaunākā pirmsskolas vecumposms, vārdu krājuma bagātināšana. Darba saturs. 42. lpp., no tām 7 attēli, 6 tabulas, 35 literatūras avoti un informācijas avoti. The author. Sarmīte Ruka Scientific supervisor. Dr. paed., assoc. prof. A. Tauriņa The title of the work. Enriching the latest preschoolers' names in play Objective of the study. Theoretically and practically find out the youngest preschooler vocabulary enrichment options in the games. The hypothesis put forward for work. Children's vocabulary will be expanded successfully if teacher: •Learns the level of development of children's vocabulary; •Will use the games in pedagogical activity. The theoretical part of the work analyzes and summarizes literature on the development of the youngest pre-school children, plays are being explored which enrich the latest preschool children's vocabulary. In the practical part of the work a study is being carried out on the enrichment of vocabulary in playgrounds for younger preschoolers. The hypothesis and tasks set forth in the work have been achieved. The used games have enriched the children's vocabulary, all children have succeeded in enriching the vocabulary during the study. Keywords. Games, the youngest preschool age, enrichment of vocabulary. Content of work. p.,42 of which p. 7 pictures, 6 tables, 35 literature sources and sources of information.