Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorRuka, Sarmīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:51Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68010
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45572
dc.description.abstractDarba autors. Sarmīte Ruka Darba zinātniskais vadītājs. Dr. paed., asoc. prof. A. Tauriņa Darba nosaukums. Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu bagātināšana rotaļās Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izzināt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma bagātināšanas iespējas rotaļās. Darbam izvirzītā hipotēze. Bērnu vārdu krājums tiks sekmīgi paplašināts, ja skolotājs: •izzinās bērnu vārdu krājuma attīstības līmeni; •izmantos pedagoģiskajā darbībā rotaļas. Darba teorētiskā daļā tiek analizēta un apkopota literatūra, par jaunākā pirmskolas vecuma bērnu attīstību, tiek pētītas rotaļas, kuras bagātina jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu. Darba praktiskā daļā tiek veikts pētījums vārdu krājumu bagātināšana rotaļās jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darbā izvirzītā hipotēze un uzdevumi ir sasniegti. Izmantotās rotaļas ir bagātinājušas bērnu vārdu krājumu, visiem bērniem pētījuma laikā ir izdevies bagātināt vārdu krājumu. Atslēgas vārdi. Rotaļas, jaunākā pirmsskolas vecumposms, vārdu krājuma bagātināšana. Darba saturs. 42. lpp., no tām 7 attēli, 6 tabulas, 35 literatūras avoti un informācijas avoti.
dc.description.abstractThe author. Sarmīte Ruka Scientific supervisor. Dr. paed., assoc. prof. A. Tauriņa The title of the work. Enriching the latest preschoolers' names in play Objective of the study. Theoretically and practically find out the youngest preschooler vocabulary enrichment options in the games. The hypothesis put forward for work. Children's vocabulary will be expanded successfully if teacher: •Learns the level of development of children's vocabulary; •Will use the games in pedagogical activity. The theoretical part of the work analyzes and summarizes literature on the development of the youngest pre-school children, plays are being explored which enrich the latest preschool children's vocabulary. In the practical part of the work a study is being carried out on the enrichment of vocabulary in playgrounds for younger preschoolers. The hypothesis and tasks set forth in the work have been achieved. The used games have enriched the children's vocabulary, all children have succeeded in enriching the vocabulary during the study. Keywords. Games, the youngest preschool age, enrichment of vocabulary. Content of work. p.,42 of which p. 7 pictures, 6 tables, 35 literature sources and sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRotaļas
dc.subjectjaunākais
dc.subjectpirmsskolas
dc.subjectvecums
dc.subjectposms
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājumu bagātināšana rotaļās
dc.title.alternativeYoungest preschool aged children's vocabulary's enrichment in games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record