Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorEihenbauma, Poļina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:02:45Z
dc.date.available2018-12-30T02:02:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67507
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45655
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu krāsu uztveres sekmēšana tēlotājdarbībā pirmsskolā. Darba autore: Polina Eihenbauma Zinātniskā vadītāja: Doc.Dr.paed D.Kalēja-Gasparoviča Kvalifikācijas darba apjoms: 54 lpp., 5 tabulas, 5 attēli, 8 pielikumi, 40 literatūras avoti. Darba teorētiskajā daļā analizēta 4-5 gadu vecuma bērnu krāsu uztveres attīstība un tās sekmēšana caur tēlotājdarbību pirmsskolā. Darba praktiskajā daļā veikta bērnu prasmju novērtēšana pirms un pēc pētījuma, novērošana, novadītas 8 nodarbības. Veikta iegūto rezultātu analīze un izdarīti secinājumi. Atslēgas vārdi: krāsu uztvere, emocijas, tēlotājdarbība, pirmsskola. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt kā tēlotājdarbībā pirmsskolā sekmējama 4-5 gadus vecu bērnu krāsu uztvere. Pētījuma jautājums: kā caur tēlotājdarbību pirmsskolas izglītības iestādē sekmēt 4-5 gadus vecu bērnu krāsu uztveres attīstību?
dc.description.abstractTheme of the qualification work: Promotion of color perception of children aged 4 - 5 in the process of art in the preschool. Author of the Paper: Polina Eihenbauma Scientific supervisor: Doc.Dr.paed D.Kalēja-Gasparoviča The work consists of: 54 pages, 5 tables, 5 images, 8 appendixes, 40 literature sources. The theoretical part of the work analyzes the development of color perception of children aged 4-5 years old and how to promote it through the art lessons in the preschool. In the practical part of the work, assessment of children's skills was carried out before and after the study, observation, and 8 exercises. The analysis of the obtained results and conclusions were made. Key words: Color perception, emotions, art, preschool The aim of the research: to study theoretically and practically, to analyze the possibilities of promoting the development of 4-5 aged children color perception in art classes in the preschool. The research question: how to promote color perception of 4 - 5 aged children in art classes?
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectkrāsu uztvere
dc.subjecttēlotājdarbība
dc.subjectemocijas
dc.subjectpirmsskola
dc.title4-5 gadu vecu bērnu krāsu uztveres sekmēšana tēlotājdarbībā pirmskolā
dc.title.alternativePromotion of color perception of children aged 4 - 5 in the process of art in the preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record