• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās

Thumbnail
View/Open
299-67734-Ozolina_Daiga_do17003.pdf (1.372Mb)
Author
Ozoliņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2018
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autors: Daiga Ozoliņa Darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās Pētījuma mērķis: Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļās Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, tabulas (8), attēli (15), secinājumi, literatūras un avotu saraksts, pielikumi (1), darba apjoms 51 lpp. Darba teorētiskā daļa: pedagogu un psihologu literatūras analīze, par saskarsmes veidiem un to izpausmi, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums, rotaļa, kā saskarsmes prasmju sekmētāja. Darba praktiskā daļa: pedagoģiskais pamats, dots pētāmās grupas raksturojums, pētījuma norises apraksts- pedagogu anketēšana, bērnu vērošana, veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, pētījuma rezultātu apstrādes analīze. Atslēgas vārdi: vecākā pirmsskolas vecuma bērns, saskarsme, sekmēšana, rotaļas Darba izmantojamība: pētījums “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās” sniedz priekšstatus pedagogiem darbā ar 6 gadīgiem bērniem, sekmēs saskarsmes prasmes caur rotaļām.
 
Author: Daiga Ozoliņa Topic: Facilitating Communication Skills of Oldest Preschoolers with Games Aim of the study: Studying ways of facilitating communication skills of the oldest preschoolers with games. Composition: introduction, 2 chapters, tables (8), figures (15), conclusions, list of references, annexes (1), volume: 51 pages. Theoretical part: analysis of teacher and psychologist literature on types of communication and the manifestation thereof, development profile of the oldest preschoolers, game as a facilitator of communication skills. Practical part: pedagogical basis, profile of the study group provided, description of the study process: surveying teachers, observing children, pedagogical experiment activity performed, analysis of processing of study results. Keywords: oldest preschooler, communication, facilitating, games. Applicability: the study Facilitating Communication Skills of Oldest Preschoolers with Games gives teachers an insight into work with six-year-olds, facilitates communication skills through games.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45751
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV