Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorOzoliņa, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:36Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67734
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45751
dc.description.abstractDarba autors: Daiga Ozoliņa Darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās Pētījuma mērķis: Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļās Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, tabulas (8), attēli (15), secinājumi, literatūras un avotu saraksts, pielikumi (1), darba apjoms 51 lpp. Darba teorētiskā daļa: pedagogu un psihologu literatūras analīze, par saskarsmes veidiem un to izpausmi, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums, rotaļa, kā saskarsmes prasmju sekmētāja. Darba praktiskā daļa: pedagoģiskais pamats, dots pētāmās grupas raksturojums, pētījuma norises apraksts- pedagogu anketēšana, bērnu vērošana, veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, pētījuma rezultātu apstrādes analīze. Atslēgas vārdi: vecākā pirmsskolas vecuma bērns, saskarsme, sekmēšana, rotaļas Darba izmantojamība: pētījums “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās” sniedz priekšstatus pedagogiem darbā ar 6 gadīgiem bērniem, sekmēs saskarsmes prasmes caur rotaļām.
dc.description.abstractAuthor: Daiga Ozoliņa Topic: Facilitating Communication Skills of Oldest Preschoolers with Games Aim of the study: Studying ways of facilitating communication skills of the oldest preschoolers with games. Composition: introduction, 2 chapters, tables (8), figures (15), conclusions, list of references, annexes (1), volume: 51 pages. Theoretical part: analysis of teacher and psychologist literature on types of communication and the manifestation thereof, development profile of the oldest preschoolers, game as a facilitator of communication skills. Practical part: pedagogical basis, profile of the study group provided, description of the study process: surveying teachers, observing children, pedagogical experiment activity performed, analysis of processing of study results. Keywords: oldest preschooler, communication, facilitating, games. Applicability: the study Facilitating Communication Skills of Oldest Preschoolers with Games gives teachers an insight into work with six-year-olds, facilitates communication skills through games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma bērns
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectrotaļas
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativeFacilitating Communication Skills of Oldest Preschoolers with Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record