Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorŽukova, Dina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:03:37Z
dc.date.available2018-12-30T02:03:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67735
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45752
dc.description.abstractDarba autors: Dina Žukova Darba nosaukums: “Agrīnā vecuma bērnu runas attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā.” Darba mērķis – izpētīt agrīna vecuma bērnu runas attīstību literāro darbu iepazīšanas procesā. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā – ir sniegts agrīnas bērnības vecumposma bērnu runas raksturojums, izskatīti bērnu valodas un runas attīstību veicinoši faktori, sniegts priekštats par literāro darbu žanriem pirmskolā, ir izskatītas zinātnieku nostādnes par literāro darbu ietekmi un bērnu. Empīriska daļā – ir veikta agrīnas bērnības vecumposma bērnu novērošana, ir praktiski izmēģināti runas attīstības veicināšanas paņēmieni, veikta vecāku un pedagogu anketēšana, bērnu vērojuma salīdzināšana un iegūto rezultātu apstrāde. Darba apjoms: 55 lpp., darbam pievienoti 21 pielikumi, 18 attēli un 4 tabulas. Izmantoti 48 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: bērnu runa, agrīnās bērnības vecumposms, literāro darbu ietekme.
dc.description.abstractThe author: Dina Zhukova The title: ‘The Development of the Early Childhood Speech through the Process of Getting Acquainted with Literary Works’ The goal: To analyse the development of the early childhood speech through the process of getting acquainted with literary works The work consists of a theoretical part and an empirical part. Theoretical part – the observation of children’s early childhood speech is described, the factors contributing to children’s language and speech development are considered, the notion of literary work genres in preschools is given, scientists’ stance on the influence of literary works and the child is analysed. Empirical part – the observation of children’s early childhood is performed, the techniques of speech development are tested in practice, a questionnaire on parents and educators is carried out, as well as the comparison of children’s observation and the processing of the obtained results. The volume: 55 pages, 21 attachments, 18 pictures and 4 tables are added to the work. 48 literary sources have been used. Key words: children’s speech, early childhood, the influence of literary works.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērnu runa
dc.subjectagrīnās bērnības vecumposms
dc.subjectliterāro darbu ietekme
dc.subjectrunas attīstību veicinoši faktori
dc.titleAgrīnā vecuma bērnu runas attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeThe Development of the Early Childhood Speech Trough the Process of Getting Aquianted with Literary Works
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record