Priekšmetiskā darbība matemātikas priekšstatu apguves veicināšanā 5-6 g. vecuma bērniem
Author
Larionova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Marina Larionova. Kvalifikācijas darba nosaukums: Priekšmetiskā darbība matemātikas priekšstatu apguves veicināšanā 5-6 g. vecuma bērniem. Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu priekšmetisko darbību un apkopot ieteikumus matemātikas priekšstatu apguves veicināšanā 5-6 g. vecuma bērniem. Darbs sastāv: ievads, 2 (divas) daļas, 4 (četras) apakšnodaļas, secinājumi, 60 (sešdesmit) literatūras un avotu saraksts, 17 (septiņpadsmit) pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms: 55 lpp., darbā 7 tabulas, 7attēli, 17 pielikumi. Pirmajā daļā tiek analizēta daudzu zinātnieku un autoru teorija par matemātikas priekšstatiem un to apguvi pirmsskolā, un raksturota priekšmetiskā darbības būtība priekšstatu apguves veicināšanā 5-6 g. vecuma bērniem. Otrajā daļā tiek pētīta reālā situācija matemātikas priekšstatu apguvē. Kā arī tiek piedāvāti ieteikumi, lai veicinātu šo priekšstatu apguvi. Atslēgas vārdi: priekšmetiskā darbība, matemātiskie priekšstati, 5-6 g. vecuma bērni, pirmskola. Author of the qualification paper: Marina Larionova. Title of the qualification paper: Manipulation for Acquisition of mathematics ideas of 5-6 years old pupils. Objective of the paper: to study in theory and practice the Manipulation for Acquisition in older preschool-age children and sum-up recommendations of mathematics ideas of 5-6 years old pupils. The paper consists: the introduction, 2 (two) chapters, 4 (four) subdivisions, conclusions, 60 (sixty) units of literature and a list of sources, 17 (seventeen) of the annexes. Extent of the qualification paper: 55 pages, 7 tables, 7 figures, 17 annexes. The first chapter analyzes many scholars and authors the theory about mathematical ideas and acquisitions in the pre-school, and presents Manipulation for Acquisition essence of mathematics ideas of 5-6 years old pupils. The second chapter explores the real situation for Acquisition of mathematics ideas. And are being made recommendations for promote manipulation of acquisition. Keywords: Manipulation for Acquisition, mathematics ideas, 5-6 years old pupils, pre-school.