Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzis, Ivars
dc.contributor.authorJudze, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:55Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67972
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45903
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Izglītības iestādes vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei”. Temats ir aktuāls, jo patreiz Latvijas izglītības sistēmā notiek pārmaiņas, kā rezultātā tiks ieviesti jauninājumi pedagoģiskā procesa organizēšanā un vadīšanā un, lai šos jauninājumus ieviestu izglītības iestādēs ir jābūt apmācītiem un kvalificētiem pedagogiem. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Laurenču sākumskolas vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālajai izaugsmei. Pētījuma hipotēze ir pedagogu profesionālā izaugsme attīstīsies sekmīgāk, ja izglītības iestādes vadītājs pilnveidos motivācijas stratēģijas. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Pirmajā daļā darba autore iepazinās un analizēja motivēšanas un līderības teorijas, kā arī raksturoja izglītības darba vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei un apkopoja dažādu autoru atziņas un valstī izstrādātās attīstības stratēģijas par pedagogu profesionālo pilnveidi. Otrajā daļā autore veica pētījumu, kurā tika anketēti Laurenču sākumskolas pedagogi, kuri atbildēja uz sniegtajiem apgalvojumiem par direktora veiktajām darbībām, kas saistās ar pedagogu motivēšanu profesionālajai pilnveidei, kā arī direktora izteiktajām atzinībām pedagogiem par sasniegumiem un ieguldīto darbu. Pētījuma gaitā darba autores izvirzītā hipotēze tiek apstiprināta. Darba apjoms 59 lappuses, 1 pielikums, 13 attēli un 51 literatūras avots. Atslēgas vārdi: motivācija, motivācijas stratēģijas, pedagogu profesionālā izaugsme.
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor thesis is “Director of education motivation strategy for Teacher Professional Development”. This topic is actual, because changes is happening in Latvia education system which will lead innovations in organizing and leading the pedagogical process. In order to implement these innovation in educational institution there must be trained and qualified teachers. The aim of these Bachelor’s thesis is study Laurenču Primary School directors motivation strategy for the teachers professional development. The hypothesis of the study is that professional development of teachers will develop more successfully if the head of educational institution develops motivation strategies. Diploma paper consists of two parts: theoretical part and empirical part. In the first part the author of the work got acquainted with and analyzed theories of motivation and leadership, as well as describes the motivation strategy for the head of education work for professional development of pedagogues, and summarized the ideas of different authors and development strategies developed by the state on the professional development of teachers. In the second part author of this work did a study in which Laurenču Primary School teachers were questioned, who responded to the allegations about head of educational institution activities related to the motivation of teachers for professional development as well as the head of education institution recognition of achievements and work done by teachers. During the research, authors hypothesis of the work is confirmed. Work consists of 59 pages, 1 appendix, 13 pictures and 51 sources of literature. Keywords: motivation, motivation strategies, professional development of teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectmotivācijas stratēģijas
dc.subjectPedagogu profesionālā izaugsme
dc.subjectPedagoģija
dc.titleIzglītības iestādes vadītāja motivācijas stratēģijas pedagogu profesionālai izaugsmei
dc.title.alternativeDirector of education motivation strategy for Teacher Professional Development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record