Matemātisko priekšstatu sekmēšana zīmēt darbībā 3-4 gadus veciem bērniem
Author
Reiziņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Ieva Reiziņa Kvalifikācijas darba nosaukums: Matemātisko priekšstatu sekmēšana zīmēšanas nodarbībās 3-4 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darba mērķis ir, izzinot dažādu zīmēšanas tehniku pielietojumu un pielietojot to kopā ar matemātisko priekšstatu vingrinājumiem, veicināt matemātisko priekšstatu iemaņu pilnveidošanu. Praktiskais pētījums tika veikts X iestādē,20 bērnu grupiņā (3-4 gadi) vērtējot matemātisko priekšstatu pilnveidošanos zīmēšanas nodarbībās. Iegūtie rezultāti liecina, ka mērķtiecīgi pildot uzdevumus, uzlabojas skolēnu matemātiskie priekšstati. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, zīmēšanas nodarbības, 3-4 gadu vecumposms Qualification Job Author: Ieva Reiziņa Title of qualification work: Promoting mathematical notions in drawing lessons for children of 3-4 years. The purpose of the qualification work is by identifying the use of different drawing techniques and applying it together with mathematical conceptions, to promote the development of mathematical knowledge skills. The practical study was carried out at Marupe PII, a group of 20 children (3-4 years) evaluating the development of mathematical concepts in drawing lessons. The results obtained show that, in a targeted performance of tasks, the mathematical perceptions of pupils are improving. Key words: mathematical perceptions, drawing lessons, children 3-4 years of age