Show simple item record

dc.contributor.advisorMarnauza, Māraen_US
dc.contributor.authorMadalāne, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:30Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:30Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17006en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4592
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractANOTĀCIJA Sanitas Madalānes promocijas darbs augstskolas pedagoģijā „Topošo skolotāju pētnieciskās kompetences pilnveidošanās pētnieciskajā darbībā augstskolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā profesores Dr. paed. Māras Marnauzas vadībā laika posmā no 2004. gada līdz 2010. gadam. Pētījuma novitāte: atklāta sakarība starp refleksīvās darbības un pētnieciskās darbības pilnveidi studijās. Atklāta sakarība starp pētniecisko darbību pedagoģiskajā praksē studiju un bakalaura darbu izstrādei, dalību konferencēs, pētnieciskajos projektos sadarbībā ar partneriem un pētnieciskās kompetences pilnveidi. Definēts topošo skolotāju pētnieciskās kompetences jēdziens, noteikta topošo skolotāju pētnieciskās kompetences struktūra. Izstrādāti topošo skolotāju pētnieciskās kompetences vērtēšanas kritēriji, rādītāji un līmeņi. Atslēgas vārdi: pētnieciskā kompetence, pētnieciskā darbība, refleksīva pedagoģiska darbība, topošie skolotājien_US
dc.description.abstractANNOTATION Sanita Madalane doctoral thesis „The improvement of research competences of future teachers in the process of research activity in higher educational establishment” has been worked out in the University of Latvia Faculty of Pedagogy, Psychology and Art under the supervision of professor Dr. paed. Māra Marnauza during the period of 2004-2010. Theoretical innovation of the research: the coherence between the improvement of reflective activity and research activity in the study process has been revealed. The coherence between research activity in pedagogical practice for the workout of study and bachelor papers, participation in conferences, research projects in cooperation with the partners and improvement of research competence. The concept of teachers’ research competence has been defined, the structure of future teachers’ research competence has been determined. The criteria of evaluation indices and levels have been worked out. Key-words: research competence, research activity, pedagogical activity, future teachersen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleTopošo skolotāju pētnieciskās kompetences pilnveidošanās pētnieciskajā darbībā augstskolāen_US
dc.title.alternativeThe improvement of research competences of future teachers in the process of research activity in higher educational establishmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record