Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorUtināne, Biruta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:19Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68058
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45946
dc.description.abstractBakalaura darbs: Iztēles veicināšana ar zīmēšanas palīdzību 4-5 veciem bērniem Darba autore: Biruta Utināne Darba vadītāja: Antra Randoha Darba apjoms: 59 lpp., 7 tabulas, 5 attēli, 3 pielikumi, 52 izmantotās literatūras avoti Pētījuma priekšmets: 4-5 gadu vecu bērnu iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā. Pētījuma objekts: pirmsskolas bērni vecumā 4-5 gadi Hipotēze/pētījuma jautājums: Ar kādiem metodiskajiem paņēmieniem visveiksmīgāk attīstīt 4- 5 gadus vecu bērnu iztēli zīmēšanā. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas zīmēšanā un apkopot ieteikumus tās realizēšanai. Uzdevumi: 1.Iepazīties un analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par iztēles veicināšanu ar zīmēšanas palīdzību 4-5 veciem bērniem. 2.Pētījuma procedūras izstrāde. 3.Pētījuma par iztēles veicināšanu ar zīmēšanas palīdzību 4-5 veciem bērniem rezultātu izvērtēšana. 4.Izstrādāt un apkopot ieteikumus par bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējām zīmēšanā. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā pētniecības metode – pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīze. 2.Empīriskā pētniecības metodes – novērošana un pārrunas. Secinājumi: Zīmēšana sekmē 4-5 gadu vecu bērnu iztēles attīstību, ja tiek izvēlētas daudzveidīgas zīmēšanas aktivitātes – atbilstošas bērnu vecumposmam, vajadzībām, interesēm un spējām kā arī, ja bērna darbībai tiek piedāvāti daudzveidīgi materiāli, dažādas tehnikas, neierobežots laiks un dažādas zīmētdarbību veikšanai paredzētas vietas. Pētījuma bāze: 10 bērni no „Rīgas Āgenskalna pirmsskolas”, vecumā no 4-5 gadi.
dc.description.abstractBachelor's work: Promotion of imagination with drawing 4 -5 years old children Author: Biruta Utinane Advisor: Antra Randoha Amount of work: 59 pages, 7 tables, 5 pictures, 3 attachments, 52 sources of literature Subject of research: Enhancing the imagination of 4-5 years old children Object of research: pre-school children 4-5 years old Hypothesis/research question: What kind of methodological techniques can best develope the imagination of children 4-5 years old Objective of the study: Theoretically and practically to study the possibility of promoting the development of the average pre-school age children imagination in the drawing and compile suggestionfor its realization Tasks: 1.Make acquainted and analyze pedagogical literature on the promotion of imagination by drawing 4-5 years old children. 2.Development of research procedure. 3.Evaluation oe the results of the study on the promotion of omagination with drawing help 4-5 years old children. 4.Elaborate and compile recomendations on the possibilities about the possibilities of children's imagination development in drawing. Research methods: 1.Theoretical research method – analyzes of pedagogical psychological literature. 2.Empirical research methods – observation, discussions. Conclusions: Drawing contributes of the imagination of 4-5 years old childrens, when choosing variet drawing abilities – matching children`s age, needs, interests and abilities, as well as providing diverse materiāls, different techniques, unlimited time amd different types of drawing activities for the child`s activities places. Research base: 10 children from „Riga Āgenskalns pre-school”, at the age of 4-5 years.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectIztēle
dc.subjectZīmēšana
dc.subjectAttīstība
dc.subjectPirmsskola
dc.titleIztēles veicināšana ar zīmēšanas palīdzību 4-5 veciem bērniem
dc.title.alternativePromotion of imagination with drawing 4 -5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record