Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorVansoviča, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:22Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68087
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45952
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „ Krāsa kā izteiksmes līdzeklis 4-5 gadus vecu bērnu mākslinieciskajā darbībā pirmsskolā”. Izvēlētā tēma ir būtiska, jo krāsu uztvere ietekmē gan personības veidošanos, gan emocijas. Darba izstrādes gaitā autore izpētīja krāsu uztveres attīstību 4 - 5 gadu vecu bērnu grupā pirmsskolas izglītības iestādē X. Darba mērķis: Izpētīt 4 - 5 gadus vecu bērnu krāsu uztveres veicināšanas iespējas pirmsskolā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tika analizētas vecumposma īpatnības un teorētiskie krāsu uztveres veidošanās aspekti. Savukārt empīriskajā pētījumā tika veikta rotaļnodarbību aprobācija vizuālas mākslas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē. Atslēgvārdi: Krāsas, krāsu uztvere, 4 - 5 gadu vecuma bērni, mākslinieciskā darbība, pirmsskola, rotaļnodarbības Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp., 19 att.., 11 tabulas, 3 pielikumi, 37 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is “Colour as a tool of expression in the art work of 4 – 5 – year - old children in pre-school”. The chosen topic is important because development of colour perception impacts both personality development and emotions. During the work the author explored the dynamic of a children's colour perception development from the age of four to five at the pre-school educational institution X. The aim of the work is to research the development of 4 -5 – year -old children colour perception. The work consists of two parts – theoretical and empirical research. In the theoretical part there was analysed the age group description and the theoretical aspects in forming of colour perception. In the empirical part author did the approbation of visual art lessons in pre-school. Keywords: Colour, colour perception, 4 – 5 – year- old children, artistic activity, pre-school, play activities. Qualification work size: 51 pages, 19 pictures, 11 tables, 3 appendices, 37 sources of literature
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectKrāsas
dc.subjectkrāsu uztvere
dc.subject4 - 5 gadu vecuma bērni
dc.subjectmākslinieciskā darbība
dc.subjectpirmsskola
dc.titleKrāsa kā izteiksmes līdzeklis 4-5 gadus vecu bērnu mākslinieciskajā darbībā pirmsskolā
dc.title.alternativeColor as a means of expression for a 4-5 year old child artistic activity in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record