Show simple item record

dc.contributor.advisorLiepa, Diāna
dc.contributor.authorLindemane, Vita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-02T09:07:08Z
dc.date.available2019-01-02T09:07:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67755
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45959
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Vita Lindemane Darba vadītājs: Dr. paed. Diāna Liepa Bakalaura darba tēma: Tiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmskolā Bakalaura darba mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt tiešās pieejas jeb metodes izmantošanas nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu angļu valodas apguvē. Hipotēze: Bērnu angļu valodas apguve tiek sekmēta, ja: •tiek izmantota tikai angļu valoda saziņai nodarbībā; •veicināta korektu atbilžu veidošana; •pozitīva vide. Bakalaura darba galvenie uzdevumi: 1.analizēt un raksturot pedagoģijas nozares zinātnieku teorijas par angļu valodas apguvi un izmantotajām pieejām, ka arī izmantojot tiešo metodi; 2.noteikt kritērijus un rādītājus angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem; 3.izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus angļu valodas apguvei, izmantojot tiešo metodi; 4.analizēt pedagoģisko pieredzi tiešās metodes izmantošanā. Bakalaura darba apjoms: 52 lapas, 11 tabulas un diagrammas, 2 pielikumi (pievienoti pielikumā), 4 attēli (pievienoti pielikumā), izmantotā literatūra 36 vienības. Atslēgas vārdi: tiešā metode, pirmsskola, angļu valoda, vecākais pirmsskolas vecums
dc.description.abstractBachelor’s Thesis author: Vita Lindemane Research paper`s superior: Dr. paed. Diāna Liepa Bachelor Thesis issue: The use of the Direct method for learning English for the eldest of pre-schoolers Bachelor Thesis main goal: theoretically and practically research the Direct method`s usage conditions for elder pre-schoolers in their English language studies. Hypotheses: Pre-schoolers English acquisition skills will improve if: • only English is used during their studies; •creation of correct answers is promoted; •positive environment. Bachelor Thesis main goals: 1.analyse and describe pedagogical and psychological scientist theories about English language, it`s acquisition approaches and methods, also Direct method; 2.determine criteria and showings for English language acquisition in elder pre-schoolers; 3.develop pedagogical ways for English language aqusition using Direct method; 4.analyse pedagogical experience in using Direct method. Bachelors Thesis amount: 52 pages, 11 tables and diagrams, 2 addendums (added in addendum), 4 images (added in addendum), used bibliography 36 units. Key words: Direct method, preschool, English language, elder preschool age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjecttiešā metode
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.titleTiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativeThe use of the Direct method for learning English for the eldest of preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record