Show simple item record

dc.contributor.advisorBāliņa, Signe
dc.contributor.authorJasinska, Agita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-26T02:01:35Z
dc.date.available2019-01-26T02:01:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68290
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46055
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Lietotāju pieteikumu pārvaldības sistēmu”. Rīgas Domes Informācijas tehnoloģiju centrs 2018. gada 1. jūnijā aizvietoja tobrīd esošo lietotāju pieteikumu pārvaldības sistēmu Hewlett-Packard OpenView Service Desk ar jaunu sistēmu Microsoft System Center Service Manager. Vecā sistēma tika nomainīta dēļ daudzām sistēmas kļūdām, tomēr Palīdzības dienesta darbinieki sastopas ar dažādām problēmām arī jaunās sistēmas darbībā. Diplomdarba mērķis ir veikt abu sistēmu darbības un trūkumu novērtējumu un salīdzinājumu, un sniegt priekšlikumus jaunās sistēmas uzlabošanai, pamatojoties uz sistēmas analīzi un Palīdzības dienesta darbinieku aptaujas rezultātiem. Pētījuma periods – no 2018.gada janvāra līdz 2019.gadam janvārim. Darba apjoms ir 70 lpp, tajā ir 26 attēli un 7 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 14 nosaukumi.
dc.description.abstractThe theme of the Diploma paper “Users request management systems comparison”. Riga City Council Information Technology center in June 1, 2018 replaced users request management system Hewlett-Packard OpenView Service Desk with a new system Microsoft System Center Service Manager. The old system was replaced due to the many system fails but Service Desk employees are facing many problems also with the new system. The purpose of this Diploma paper is to evaluate and compare the performance and deficiencies of both systems and to offer proposals on how to improve the new system based on system analyze and the results of the Service Desk employee survey. The study period – from the year of 2017 till the year of 2018. Diploma paper consists of 70 pages which include 26 pictures and 7 appendix. The list of literature references consists of 14 titles.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectRīgas Domes Informācijas tehnoloģiju centrs
dc.subjectPalīdzības dienesta programmatūra
dc.subjectHewlett-Packard OpenView Service Desk
dc.subjectMicrosoft System Center Service Manager
dc.titleLietotāju pieteikumu pārvaldības sistēmu salīdzinājums
dc.title.alternativeUsers request management systems comparison
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record