Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorOrols, Mārcis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-30T02:01:43Z
dc.date.available2019-01-30T02:01:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68330
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46082
dc.description.abstractMārča Orola bakalaura darbs” Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana uzņēmumā Grand Hotel Kempinski Rīga’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un uzņēmuma darbinieku interviju un anketēšanas rezultātiem, izpētīt kvalitātes nodrošināšanas paņēmienus pakalpojumu sniegšanai mūsdienu uzņēmējdarbībā un ‘’Grand Hotel Kempinski Rīga’’ uzņēmumā. Lai uzņēmums varētu pilnvērtīgi darboties pareizajā virzienā un garantēt to, ka process vienmēr tiks izpildīts, ir nepieciešama vajadzība pēc sistēmas, kas palīdz definēt skaidras prasības, informēt par kvalitātes politiku un procedūrām, kā arī uzlabot komandas darbu. Bakalaura darbs sastāv no 67 lappusēm, tajā iekļauti 19 attēli, 2 tabulas un pievienoti 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstu veido 29 vienības. Atslēgvārdi: pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana, kvalitāte, sistēma, Kempinski, viesmīlības nozare, standarti.  
dc.description.abstractMārcis Orols Bechelors’ thesis ‘’Service quality assurance at Grand Hotel Kempinski Riga’’. Aim of the bechelors’ thesis: based on theoretical knowladge and employees survey, interview results , explore meaning of quality assurance techniques to provide services in modern business and ‘’Grand Hotel Kempinski Riga’’ company. To make sure that company are able to funcion properly in the right direction and to ensure that the process will be done , there is a need for a system that helps define clear requirmenets, inform about quality procedures and improve teamwork. The work consists of 67 pages; it includes 19 pictures, 2 tables and 2 appendices. Literature and sources list consists of 29 items. Keywords: Service quality assurance , quality, system, Kempinski, hospitality industry, standards
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpakalpojumu kvalitātes nodrošināšana
dc.subjectkvalitāte
dc.subjectsistēma
dc.subjectkempinski
dc.subjectviesmīlības nozare
dc.titlePakalpojumu kvalitātes nodrošināšana "Grand Hotel Kempinski Rīga".
dc.title.alternativeService quality assurance at "Grand Hotel Kempinski Rīga".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record