Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija: uzņēmuma "PanCars" piemērs
Автор
Zinčenko, Elva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija: uzņēmuma “PanCars” piemērs” mērķis ir noskaidrot B2B mārketinga komunikācijas procesu un tā efektivitāti. Darba teorētiskā daļa balstās uz mārketinga teorijām, paskaidrojot mārketinga jēdzienu un funkcijas, sociālo mediju komunikācijas teorijām kā arī bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācijas teoriju. Tāpat tiek aplūkota arī sociālo mediju komunikācijas teorijas. Darba metodoloģijas daļā tiek paskaidrotas pētījumā pielietotās metodes. Pētījumā iegūtie rezultāti paskaidro, ka “PanCars” uzņēmums savā B2B mārketinga komunikācijā izmanto tiešās tikšanās, draudzīgu komunikāciju un sociālos kontus. Bachelor thesis “Business to business (B2B) marketing communication: the case of company “PanCars”” aim is to find out the efficiency and process behind B2B marketing. The theoretical part of the thesis is based on marketing theories, explaining the fundamentals and functions of different approaches of B2B marketing and it’s communication theories, as well as social medina communication theories. The methodology consists of all methods used during the research. The conclusion is drawn by stating that, the business “PanCars” uses face to face meetings, friendly communication and social media accounts for their marketing strategy and approach.