Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Guna
dc.contributor.authorKlentaka, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:53Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68495
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46162
dc.description.abstractMūzikas straumēšanas serviss Spotify ir mainījis mūzikas klausīšanās paradumus lielai daļai mūzikas cienītāju. Straumēšanas serviss Spotify piedāvā straumēt mūziku tiešsaistē, atrodoties teju jebkur pasaulē. Spotify aplikācija savukārt piedāvā dažādas funkcijas un veidus, kā iespējams straumēt tur pieejamo mūziku. Tādējādi pieļaujams, ka dažādu klausītāju mūzikas klausīšanās paradumi lietotnes ietvaros atšķiras. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādi ir mūzikas straumēšanas servisa Spotify klausītāju paradumi dažādās vecuma grupās. Metodoloģijas daļā aplūkotas un darbā izmantotas tādas pētniecības metodes kā kvalitatīvā pētniecības metode, padziļinātā intervija un sekundāro datu analīze. Teorētiskajā daļā aplūkotas tādas tēmas kā tradicionālā un digitālā radio apskats, klausītāju motivācija lietot straumēšanas servisu Spotify, jaunie mediji un teorija par demogrāfiskajām paaudzēm X, Y un Z. Visbeidzot aplūkota arī straumēšanas servisa Spotify lietotne jeb aplikācija. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aprakstītas darbā izmantotās kvalitatīvās metodes, proti, kvalitatīvā metode, padziļinātā intervija un sekundāro datu analīze.
dc.description.abstractMusic streaming service Spotify has changed the listening habits of music for a large part of music lovers. Spotify offers music streaming online all over the world. The Spotify application offers various features and ways to use Spotify. It is therefore possible that the listening habits of different listeners vary in the app. The aim of the Bachelor scientific paper is to explore the habits of Spotify listeners in different age groups. The methodology part of the scientific paper views research methods such as the method of qualitative research, in-depth interview and secondary analysis of data. The theoretical part covers topics such as traditional and digital radio reviews, motivation for listeners to use the Spotify streaming service, the new media and the theory of demographic generations X, Y, and Z and finally the Spotify application is revised too.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSpotify
dc.subjectMūzikas industrija
dc.subjectStraumēšanas serviss
dc.subjectPaaudzes
dc.titleMūzikas straumēšanas servisa „Spotify” lietošanas paradumi dažādu vecumu auditorijās
dc.title.alternativeUsage habits of music streaming service Spotify within various age audiences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record