Mārketinga aktivitātes uzņēmumos “Liepkalni” un "Lielezers” 2018. gadā interneta vidē
Autor
Timermane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā “MĀRKETINGA AKTIVITĀTES UZŅĒMUMOS “LIEPKALNI” UN "LIELEZERS” 2018. GADĀ INTERNETA VIDĒ” tiek pētīts, kā uzņēmumi izmanto sociālos tīklus savā komunikācijā ar patērētājiem un to nepieciešamību. Kā arī vai patērētājiem un uzņēmumiem sociālie tīkli ir efektīvākais komunikācijas veids. Pētījums sastāv no kopumā trīs daļām- teorijas, metodoloģijas un empīrikas. Teorijas daļā tiek apskatīta mārketinga un tās komunikācijas, lojalitātes, pirkšanas procesa, zīmola un interneta izmantošana mārketingā. Metodoloģijā tiek noteiktas metodes- kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija, interneta aptauja. Empīrikas daļā tiek metodes izmantotas un iegūtie dati analizēti un izdarīti secinājumi. Apkopojot iegūtos rezultātus var secināt, ka uzņēmumu “Lielezers” un “Liepkalni” aktīvi izmanto tieši sociālo tīklu Facebook, lai komunicētu ar patērētājiem. Pārējie konstatētie sociālie tīkli netiek aktīvi izmantoti ne no uzņēmumu, ne no patērētāju puses. Tieši konkrētais sociālais tīkls ir efektīvākais komunikācijas veids starp uzņēmumiem un patērētājiem. Atslēgas vārdi: Liepkalni, Lielezers, sociālie tīkli, komunikācija. Bachelor's thesis “Marketing activities in the companies "Liepkalni" and "Lielezers" in the Internet environment in 2018” is exploring how companies use social networks in their communication with consumers and their necessity. The study consists of three parts - theory, methodology and empiricism. Theoretical part deals with marketing and its communication, loyalty, purchasing process, brand and internet use in marketing. Methodology defines methods - quantitative content analysis, semi-structured interview, internet survey. Methods are used in the empirical part and the obtained data are analyzed and conclusions are made. Summarizing the results, it can be concluded that the company Lielezers and Liepkalni are actively using social network Facebook to communicate with consumers. The other social networks found are not actively used by either the company or the consumer. It is the particular social network that is the most effective way of communication between businesses and consumers. Keywords: Liepkalni, Lielezers, social networks, communication.