Spēliskošana- motivācijas līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguvē 11.klases skolēniem
Author
Andersone, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autores Ingūnas Andersones izvēlētais pētījuma temats ir “Spēliskošana - motivācijas līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguvē 11.klases skolēniem”. Darba mērķis ir izpētīt skolēnu motivācijas paaugstināšanas iespējas, izmantojot spēliskošanas paņēmienus. Diplomdarbs sastāv no trīs nodaļam, kurās analizēti teorētiskie motivācijas pētījumi svešvalodas apguvē, spēliskošana kā motivācijas līdzeklis un pedagoģiskās pieredzes aprobācijas un pašanalīzes prakses laikā veiktais empīriskais pētījums 11.klasē krievu valodas stundās. Empīrisko pētījumu veido pedagoģiskā novērojuma analīze, skolēnu anketēšanas rezultātu analīze un izmēģinājumdarbība. Pētījuma rezultātā izstrādāta skolēnu svešvalodas mācīšanās motivācijas novērtēšanas aptaujas anketa un ieteikumi krievu valodas kā svešvalodas skolotājiem par spēliskošanas izmantošanu skolēnu motivācijas paaugstināšanai. Pētījuma apjoms ir 60 lappuses, tajā ir 8 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi. Bibliogrāfisko rādītāju veido 50 vienības. The diploma work thesis of author Ingūna Andersone topic is “Gamification: Motivation Tool for 11th Grade Students’ in Russian as Foreign Language Lessons”. The aim of this work is to research a possibility to improve motivation level for pupils by use of various gamification methods. Diploma work consists from three sections where had been analyzed theoretical motivation researches in foreign language learning process, gamification as a motivation tool and realized an empirical research of pedagogical experiences during the approbation and self-evaluation internship for 11th class Russian language learners. Specific empirical research consists from analysis of pedagogical observation, analysis of outcomes from pupils’ questionnaires and experimental work activities. As a final outcome of this research there had been worked out a special form for pupils’ foreign language learning motivation evaluation questionnaire and further had been made several proposals for Russian as foreign language teachers about the use of gamification with purpose to improve the motivation level for pupils. This research paper contains 60 pages, there are included 8 pictures, 2 tables and 3 supplements. There are included 50 titles in the list of bibliographic sources.