Logoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem
Автор
Sarskova, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Tēma „Logoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem”. Mērķis: Pētīt logoritmikas ietekmi uz runas un psihisko procesu attīstību bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem pirmsskolā. Apjoms: 55 lpp., 11 tabulas, 12 attēli, 7 pielikumi, 43 izmantotie avoti un literatūra. Analizēta literatūra par pirmsskolas vecuma bērnu attīstību un jauktiem attīstības traucējumiem, kā arī logoritmikas ietekmi uz runu un psihiskajiem procesiem. Novadītas un vērotas logoritmikas nodarbības runas un psihisko procesu attīstīšanai. Veikts pētījums par logoritmikas ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem runu un psihiskajiem procesiem. Iegūti un apkopoti secinājumi, kas apstiprina pētījuma hipotēzi: Logoritmikas nodarbības labvēlīgi ietekmē pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem runas un psihisko procesu attīstību. Atslēgvārdi: attīstības traucējumi, logoritmika, runa, psihiskie procesi. The theme: Logorhytmics as a method for speech development for children with mixed developmental disorders. The aim: To study the influence of logorhytmics to the speech and psychic processes development of children with mixed developmental disorders in preschool. The size: 55 pages, 11 tables, 12 pictures, 7 supplements, 43 references and literature. The literature about the development of preschool aged children and mixed developmental disorders, and logorhytmics influence on the speech and psychic processes. The logorhytmic sessions for speech and psychic processes development were held and monitored. The research on logorhytmics influence on preschool aged children with mixed developmental disorders speech and psychic processes were performed. The conclusions were acquired and summarized, which confirmed the hypothesis of the research: Logorhytmic sessions have beneficial influence for speech and psychic processes development of preschool age children with mixed developmental disorders. Key words: developmental disorders, logorhytmics, speech, psychic processes.