Show simple item record

dc.contributor.advisorHorgan, Joseph Jack
dc.contributor.authorBarce, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:57Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68247
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46211
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir noskaidrot kā TED Talks video ietekmē skolēnu runātprasmi angļu valodas stundās 11. klasē. Šāda diplomdarba tēma tika izvēlēta , jo autore uzskata, ka runātprasmju veicināšana ir vitāli svarīga angļu valodas stundu sastāvdaļa. Izvēlētā pētījuma metode bija gadījuma analīze Valmieras Viestura vidusskolas 11. klasē. Datu vākšanas metodes bija skolēnu aptaujas un runāšanas prasmju novērtēšana. Tika novadītas astoņas stundas, lai noskaidrotu TED Talks ietekmi uz skolēnu sniegumu. Pētījums atklāja skolēnu pozitīvo attieksmi pret TED Talks video lietošanu, kā arī varēja novērot skolēnu līdzdalības uzlabošanos. Autore secināja, ka TED Talks video var tikt izmantoti, lai veicinātu skolēnu runāšanas prasmes. Tomēr, neiesaka to darīt kampaņveidīgi, bet izmantot TED Talks kā vienu no iespējamiem video resursiem.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper is to find out how TED Talks videos influence students’ speaking skills in English lessons in Grade 11. The theme of the paper was chosen because the author considers developing speaking skills to be of vital importance in English as foreign language classes. The chosen method of the research was a case study in Valmiera Viesturs Secondary School in Grade 11. Methods of data collection were questionnaires for the students and assessment of students’ speaking skills. Eight lessons were conducted to discover the impact of TED Talks videos on students’ performance. The research showed students’ positive attitude towards TED Talks videos and improvement of students’ participation in speaking activities was also observed. The author concluded that TED Talks can be used to raise students’ speaking awareness. Hence, it is not suggested using talks like a campaign but rather than a part of mix of different video sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectTED Talks
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectautentiskie video
dc.subjectkomunikatīvā mācīšanās
dc.subjectlīdzdalība
dc.titleTED TALKS izmantošana skolēnu runāšanas prasmju attīstīšanai angļu valodas stundās 11. klasē
dc.title.alternativeTED TALKS to develop students' English speaking skills in Grade 11
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record