Show simple item record

dc.contributor.advisorDudkina, Aija
dc.contributor.authorTomiņa, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:35Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68606
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46305
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot vai pastāv izdegšanas un stresa pārvarēšanas stratēģiju rādītāju statistiski nozīmīga saistība strādājošu un nestrādājošu studentu grupās. Pētījumā piedalījās 100 respondenti (N=100), vecumā no 17 līdz 55 gadiem, no tiem 60 sievietes un 40 vīrieši. Pētījuma gaitā, respondenti tika iedalīti 2 grupās (katrā grupā 50 respondenti). 50 respondenti, kuri tikai studē un 50 respondenti, kuri studē un strādā. Kā mērinstrumenti tikai izmantota akadēmiskās izdegšanas aptauja studentiem un stresa pārvarēšanas stratēģiju aptauja. Respondentiem tika lūgts aizpildīt aptauju elektroniski. Dalībnieki tika izvēlēti pēc pieejamības principa. Pētījuma rezultāti norāda, ka konstatētas statistiski nozīmīgas sakarības Uz problēmu orientētas stratēģijas skalai ar Profesionālās efektivitātes skalu, Cinisma skalu un Izsīkuma skalu. Konstatētas statistiski nozīmīgas sakarības Uz emocijām orientētas stratēģijas skalai ar Cinisma skalu un Izsīkuma skalu. Atslēgvārdi: akadēmiskā izdegšana, stresa pārvarēšanas stratēģijas, strādājošie un nestrādājošie studenti.
dc.description.abstractThe aim of the study was to find out whether there are statistically significant correlations between burnout and stress management strategies among working and non-working students. 100 respondents (N = 100) participated in the study, aged 17 to 55, of whom 60 were women and 40 were men. In the course of the research, respondents were divided into 2 groups (50 respondents per group). 50 respondents that study and 50 respondents that study and work. As a gauge, only the academic burnout survey for students and the stress management strategy survey were used. Respondents were asked to fill in the questionnaire electronically. Participants were selected on the basis of availability. The results of the study indicate that statistically significant correlations were found between Problem-Oriented Strategies and Professional Efficiency Scale, Cynicism Scale, and Exhaustion Scale. Statistically significant correlations were found between Emotionally oriented strategies and the Cynicism Scale and Exhaustion Scale. Keywords: academical burnout, stress management strategies, working and non-working students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectakadēmiskā izdegšana
dc.subjectstresa pārvarēšanas stratēģijas
dc.subjectstrādājošie un nestrādājošie studenti
dc.subjectacademical burnout
dc.subjectstress management strategies
dc.titleIzdegšanas un stresa pārvarēšanas stratēģiju saistības strādājošiem un nestrādājošiem studentiem
dc.title.alternativeThe relationship between burnout and stress management strategies for working and non-working students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record