Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVīgante, Rasma
dc.contributor.authorSidorenko, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:29Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68181
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46337
dc.description.abstractTēma „Pašapkalpošanās prasmju veidošana 1. klasē bērniem ar autiskā spektra traucējumiem”. Pētījuma mērķis: noskaidrot, kādi faktori labvēlīgi ietekmē pirmās klases skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguvi. Pētījuma hipotēze:skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguve būs optimāla, ja: tiek ievērotas attīstības īpatnības; nodrošināta nepieciešamā individuālā pieeja; ievēroti algoritmi un sniegts vizuāls atbalsts. Apjoms: 57 lpp., 7 tabulas, 9 attēli, 16 pielikumi, 66 izmantotie avoti un literatūra. Analizēta literatūra par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem attīstības īpatnībām un pašapkalpošanās prasmju apguves veicināšanas iespējām. Veikts pētījums par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguves īpatnībām. Iegūti secinājumi, kas apstiprina pētījuma hipotēzi: skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguve būs optimāla, ja: tiek ievērotas attīstības īpatnības; nodrošināta nepieciešamā individuālā pieeja; ievēroti algoritmi un sniegts vizuāls atbalsts. Atslēgvārdi: autiskā spektra traucējumi, pašapkalpošanās prasmes, īpatnības, atbalsts.
dc.description.abstractThe theme: The self-help skills forming in children with autistic spectrum disorders in school year 1. The aim of the research: to clarify, which factors have a beneficial influence for the selfhelp skills in school year 1 children with autistic spectrum disorders. The study hypothesis: acquiring the self-help skills in schoolchildren with autistic spectrum disorders will be optimal, if the development features are considered; the individual approach is provided; the algorithms are considered and the visual assistance is given. The size of the work: 57 pages, 7 tables, 9 pictures, 16 supplements, 66 references and literature. The literature about the development features of children with autistic spectrum disorders and the possibility to promote the acquiring of self-help skills. The research on the features of acquiring self-help skills in children with autistic spectrum disorders was performed. The conclusions were obtained, which confirmed the hypothesis of the research: acquiring self-help skills in schoolchildren with autistic spectrum disorders will be optimal, if the development features are considered; the individual approach is provided; the algorithms are considered and the visual assistance is given. Keywords: autistic spectrum disorders, self-help skills, features, support
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectautiskā spektra traucējumi
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectīpatnības
dc.subjectatbalsts
dc.titlePašapkalpošanās prasmju veidošana 1. klasē bērniem ar autiskā spektra traucējumiem
dc.title.alternativeSelf-care skills development in grade 1 for children with autism spectrum disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige