Didaktisko spēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 4.klasē
Author
Volkova, Taija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats – Didaktisko spēļu izstrāde un aprobācija 4.klasē sociālo zinību stundās. Pētījuma mērķis –Izzināt, kādas ir didaktisko spēļu izmantošanas iespējas 4. klasē sociālo zinību stundās, izstrādāt un aprobēt didaktiskās spēles 4. klasē sociālo zinbu stundās. Pirmajā nodaļā tika analizēta sociālo zinību mācību saturs 4.klasē. Otrajānodaļā darba autore teorētiski izpētīja jaunākā klašu vecumposma raksturojumu. Trešjā nodaļādarba autore teorētiski aprakstīja mācību metodes un to raksturojumu, veidi. Ceturtajā nodaļā autore teorētiski aprakstīja mācību metodes – spēles izmantošanas iespējas 4.klasē. Savukārt, piektajā nodaļā autore veica praktisko pētījumu, aptaujājot skolotājus un izveidojot didaktiskās spēles, kuras varēs izmantot praksē. Atslēgvārdi: didaktiskā spēle, sociālās zinības, mācību metode, sākumskola. Theme - Using didactic games as a part of4 social sciene lessons. Aim of the study - To know the possibilities of using didactic games in 4th grade social science lessons, to develop and approbate didactic games in 4th grade in social science lessons. The first chapter analyzes the content of social science education in Grade 4. In the second chapter, the author of the thesis theoretically studied the characteristics of the youngest age classes. The author of the third chapter theoretically described the teaching methods and their characteristics, types. In the fourth chapter the author theoretically described the teaching methods - the possibilities of using the game in the 4th grade. In the fifth chapter, the author, in turn, conducts practical research, interviewing teachers and creating didactic games that can be used in practice. Keywords: didactic game, social science, teaching method, primary school.