Show simple item record

dc.contributor.advisorGolubeva, Ausma
dc.contributor.authorVolkova, Taija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:31Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68287
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46341
dc.description.abstractDarba temats – Didaktisko spēļu izstrāde un aprobācija 4.klasē sociālo zinību stundās. Pētījuma mērķis –Izzināt, kādas ir didaktisko spēļu izmantošanas iespējas 4. klasē sociālo zinību stundās, izstrādāt un aprobēt didaktiskās spēles 4. klasē sociālo zinbu stundās. Pirmajā nodaļā tika analizēta sociālo zinību mācību saturs 4.klasē. Otrajānodaļā darba autore teorētiski izpētīja jaunākā klašu vecumposma raksturojumu. Trešjā nodaļādarba autore teorētiski aprakstīja mācību metodes un to raksturojumu, veidi. Ceturtajā nodaļā autore teorētiski aprakstīja mācību metodes – spēles izmantošanas iespējas 4.klasē. Savukārt, piektajā nodaļā autore veica praktisko pētījumu, aptaujājot skolotājus un izveidojot didaktiskās spēles, kuras varēs izmantot praksē. Atslēgvārdi: didaktiskā spēle, sociālās zinības, mācību metode, sākumskola.
dc.description.abstractTheme - Using didactic games as a part of4 social sciene lessons. Aim of the study - To know the possibilities of using didactic games in 4th grade social science lessons, to develop and approbate didactic games in 4th grade in social science lessons. The first chapter analyzes the content of social science education in Grade 4. In the second chapter, the author of the thesis theoretically studied the characteristics of the youngest age classes. The author of the third chapter theoretically described the teaching methods and their characteristics, types. In the fourth chapter the author theoretically described the teaching methods - the possibilities of using the game in the 4th grade. In the fifth chapter, the author, in turn, conducts practical research, interviewing teachers and creating didactic games that can be used in practice. Keywords: didactic game, social science, teaching method, primary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskā spēle
dc.subjectsociālās zinības
dc.subjectMācību metodes
dc.subjectsākumskola
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 4.klasē
dc.title.alternativeUsing Didactic Games as a Part of 4 Social Science Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record