Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorMelne, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:42Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68405
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46359
dc.description.abstractSkolēnu ikdienas mācīšanās procesā novērojama zema ieinteresētība, līdzdarbība un iedziļināšanās, kā rezultātā skolēnu apgūtās zināšanas ir virspusējas un netiek lietotas ikdienas situācijās vai jaunu zināšanu veidošanā, kas ir nepieciešams mūsdienu mainīgajā pasaulē. Skolotāja pieredzes darbs izstrādāts ar mērķi izpētīt skolotāja stratēģijas 8.–12. klases skolēnu dziļās mācīšanās prasmju pilnveidei dabaszinātņu jomā. Tika veikts darbības pētījums tāda mācību procesa plānošanā, organizēšanā un vērtēšanā, kas ļauj pilnveidot skolēnu dziļās mācīšanās prasmes, kā arī pilnveidot skolotāja stratēģijas sadarbībā ar skolēniem, skolotājiem un citiem jomas speciālistiem. Pētījuma ietvaros anketēti skolēni, novērots un analizēts skolēnu mācīšanās process saistībā ar tā rezultātā iegūtajām zināšanām un prasmēm, kā arī skolēnu pašnovērtējumu. Darbības pētījuma rezultātā piedāvāti risinājumi skolēnu un skolotāju attieksmes maiņai pret mācīšanās procesu, kas paver iespējas pilnveidot skolēnu dziļās mācīšanās prasmes līdz augstas kompetences līmenim.
dc.description.abstractLow interest, involvement and immersion are observed in students' everyday learning process, which results in surfase knowledge, that is not being used in everyday situations or in creating new knowledge that is necessary in the changing modern world. The teacher's experience work has been developed with the aim of exploring the teacher's strategies for the improvement of students' deep learning skills in science in grades 8-12. The action research was conducted planning, organizing and evaluating the learning process that allows students to deepen their learning skills, as well as improve teacher's strategies in collaboration with students, teachers and other professionals in the field. During the research, the students have been surveyed, the students' learning process with its connection to the gained knowledge, acquired skills, as well as the students` self-assessment has been observed and analyzed. In the result of the action research, solutions for changing students' and teachers' attitudes toward the learning process have been offered. These solutions create opportunities to improve deep learning skills to a high level of competence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdziļā mācīšanās
dc.subjectdziļās mācīšanās prasmes
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectdomāšana
dc.subjectlīdzdarbība
dc.titleSkolotāja stratēģijas skolēnu dziļās mācīšanās prasmju pilnveidei
dc.title.alternativeTeacher's Strategies to Improve Students' Deep Learning Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record