Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Andris
dc.contributor.authorCeriņa, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:49Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68539
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46370
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Globālā izglītība kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanas faktors”. Darba mērķis ir pētīt Globālās izglītības ietekmi kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanās faktoru. Pētījums izstrādāts pamatojoties uz zinātnisko rakstu un pirmsskolas normatīvo aktu analīzi, pedagogu un psihologu atziņām. Pētījums sastāv no četrām nodaļām. Darba 1.nodaļā tiek analizēts Globālās izglītības raksturojums, pētītas tās tēmas, noteikta to atbilstība pirmsskolas izglītības programmai. Darba 2.nodaļā tiek raksturota pirmsskolas izglītība, analizētas mācību programmas, metodes, vērtēšana, izglītības kvalitātes rādītāji pirmsskolā un pirmsskolas vecuma bērnu raksturojumu. Darba 3.nodaļā tiek skaidrota Globālās izglītības nepieciešamība pirmsskolā. 4.nodaļā-praktiskajā daļā ir veikti novērojumi, pētīts un analizēts praktiskais darbs pirmsskolās, iekļaujot Globālo izglītību.
dc.description.abstractThe theme of this work is “Global education as a factor in rising the quality of pre-school education”. The aim of work is to study the impact of Global education as a factor in rising the quality of pre-school education. The study has been developed on the basis of analysis of scientific articles and pre-school regulatory enactments, the knowledge of educators and psychologists. The study consists of four chapters. Chapter 1 analyses the characteristics of Global education, examines it’s topics, determines their relevance to the pre-school education programme. Chapter 2 describes pre-school education, analyses curricula, methods, evaluation, quality of education in pre-school and examines the characteristics of children of pre-school age. Chapter 3 explains the need for Global education in pre-school. Chapter 4-the practical part has observed, studied and analyzed practical work in pre-school, including Global education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectGlobālā izglītība
dc.subjectKvalitāte
dc.subjectBērns
dc.titleGlobālā izglītība kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanas faktors
dc.title.alternativeGlobal education as a factor in rising the quality of pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record