Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorNamsone, Dace
dc.contributor.authorGreitāns, Kārlis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:02:32Z
dc.date.available2019-06-08T01:02:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70777
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46733
dc.description.abstractDarbā veikta zinātniskās argumentācijas prasmei veltīta 9. klases temata ķīmijā organiskās vielas plānošana un zinātniskās argumentācijas prasmi attīstošu uzdevumu atlase un izveide. Izveidots tests skolēnu maldīgo priekšstatu identificēšanai ķīmijā. Darba gaitā izplānotais temats realizēts E. Kauliņa Lielvārdes vidusskolas 9. klasēs. Pirms un pēc zinātniskās argumentācijas prasmei veltītā temata veikta skolēnu maldīgo priekšstatu diagnostika.
dc.description.abstractThe purpose of this study was the development of a lesson plan of the unit organic substances in 9th grade chemistry, dedicated to the development of student’s scientific argumentation skills. A diagnostic three-tier test was developed to identify and quantify student’s misconceptions in secondary school chemistry. The developed unit took place in a 9th grade classroom of 45 students. A three-tier test to investigate student’s misconceptions took place before and after the unit dedicated to student’s scientific argumentation skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĶīmija
dc.subjectZINĀTNISKĀS ARGUMENTĀCIJAS PRASME
dc.subjectMALDĪGIE PRIEKŠSTATI
dc.subjectVĒRTĒŠANA
dc.subjectAPGALVOJUMS
dc.subjectPIERĀDĪJUMI
dc.titleZinātniskās argumentācijas ietekme uz skolēnu maldīgajiem priekšstatiem mācoties ķīmiju pamatskolā
dc.title.alternativeThe impact of scientific argumentation on students’ misconceptions in secondary school chemistry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige