Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorKonovko, Vlada
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:03Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69381
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46782
dc.description.abstractDiplomdarba galvena ideja tiek ņemta vērā valsts tēla un galamērķa tēla būtība, tās komponenti un problēmas, kas saistītas ar Latvijas tūrisma tēla veidošanu. Analizēti statistikas dati par pēdējiem gadiem tūrisma jomā. Kā arī tiek aptaujāti Beļģijas un Nīderlandes iedzīvotāji par Latvijas tūrisma galamērķa tēlu. Diplomdarba mērķis ir analizēt Latvijas tūrisma galamērķa tēlu un izteikt priekšlikumus tēla uzlabošanai. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas šādas darba metodes: teorijas izpēte; kvantitatīvā metode – apsekojuma rezultātu analīze un statistikas datu izpēte. Darba struktūra sastāv no 3 galvenajam nodaļām. 1. Nodaļā ir teorētiska sadaļa, kurā aplūkota tūrisma tēla būtība, faktori, kas ietekmē galamērķa tēla veidošanos. 2. Nodaļā aplūkota Latvija kā tūrisma galamērķis. Trešajā nodaļā apskatīti aptaujas rezultāti pēc Nīderlandes un Beļģijas iedzīvotāju atbildēm par Latvijas galamērķa tēlu.
dc.description.abstractIn the main idea of the thesis is considered the essence of the destination image and tourist image of the country, are defined its components and problems of the formation of the tourist image of Latvia. Analyzed statistical data for the last few years in the field of tourism. Also, residents of Belgium and the Netherlands were interviewed about the tourist image of Latvia. The aim of the thesis is to analyze the image of the Latvian tourism destination and to make proposals for improving the image. For achieving the goal were used following working methods: research of theory; quantitative method – Analysis of survey results and research of statistical data. The structure of the work consists of 3 main departments. Chapter 1 contains a theoretical section which discusses the essence of the tourism image, the factors that influence the formation of the destination image. Chapter 2 is considered at Latvia as a tourist destination. The third chapter discusses the results of the survey by respondents from the Netherlands and Belgium about the image of Latvian destination.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectGalamērķa tēls
dc.subjectLatvijas galamērķa tēls
dc.subjectTēla pārvaldība
dc.subjectTūrisma tēla veidošana valstī
dc.subjectTūrisma galamērķis
dc.titleLatvijas kā tūrisma galamērķa tēls Nīderlandē un Beļgijā
dc.title.alternativeThe image of Latvia as a tourist destination in the Netherlands and Belgium
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record