Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džineta
dc.contributor.authorSprunga, Agate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:32Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70011
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46848
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Ekoloģiskās kosmētikas attīstības tendences un to ietekme uz AS “Madara Cosmetics” stratēģijas pilnveidošanu”. Maģistra darba problēma ir tāda, ka Latvijā vairāk patērētāju izvēlas ķīmisko kosmētiku, nevis ekoloģisko, kā arī Latvijā šī ir maz pētīta tēma. Līdz ar to, pētījuma mērķis ir izpētīt ekoloģiskās kosmētikas nozares attīstības tendences, balstoties uz kurām, izstrādāt stratēģiju pilnveidojošas aktivitātes lielākajam ekoloģiskās kosmētikas ražotājam Latvijā AS “Madara Cosmetics”. Iegūtie rezultāti parādīja, ka ekoloģiskajā kosmētikā ieinteresētāki ir gados jaunāki cilvēki, kā arī cilvēki ar augstāku izglītības līmeni. Ekoloģiskās kosmētikas mērķauditorija ir patērētāji, kas praktizē apzinātu iepirkšanos, domā par vidi un veselīgu dzīvesveidu, kā arī kopumā tic ekoloģisku produktu iedarbībai.
dc.description.abstractThe topic of the Master Thesis is “Natural cosmetics development tendencies and its impact to AS “Madara Cosmetics” strategy improvement”. The research problem is that more consumers in Latvia prefer synthetic cosmetics over natural, moreover it is not a widely researched area. Therefore, the aim of the thesis is to study the development trends of the natural cosmetics industry based on which author develops strategy-enhancing activities for the largest natural cosmetics manufacturer in Latvia, AS “Madara Cosmetics”. The results revealed that younger people, as well as people with a higher level of education, are more interested in natural cosmetics. Moreover, the target consumers for natural cosmetics are those who practice conscious shopping, think about the environment and healthy lifestyle, and generally believe in the positive effects of ecological products.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectekoloģiskā
dc.subjectkosmētika
dc.subjectstratēģijas pilnveidošana
dc.subjectAS “Madara Cosmetics”
dc.titleEkoloģiskās kosmētikas attīstības tendences un to ietekme uz AS " Madara Cosmetics " stratēģijas pilnveidošanu
dc.title.alternativeNatural cosmetics development tendencies and its impact to AS " Madara Cosmetics " strategy improvement.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record