Paaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmuma vadību ( uzņēmuma "Euro Live Technologies" piemērs).
Autor
Jēkabsone, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma “Paaudžu attieksmes salīdzinājums karjeras veidošanā un tās ietekme uz uzņēmumu vadību (uzņēmuma “Euro Live Technologies” piemērs) Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, identificēt Latvijas X, Y, Z paaudzēm piederīgo uzskatu atšķirības par karjeras veidošanu un uzņēmuma vadības procesiem un izstrādāt priekšlikums, kurus lielu uzņēmumu vadītāji varētu implementēt darbā ar X, Y un Z paaudzi. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, autore apkopoja teorētiskās atziņas par paaudžu konceptu, karjeras veidošanu un uzņēmuma vadības procesiem, veica X, Y un Z paaudzes piederīgo aptaujas un intervijas ar uzņēmuma “Euro Live Technologies” vadītājiem. Pētījuma rezultāti liecina, par to, ka personas uzskatus par karjeras veidošanu un dažādiem uzņēmuma vadības procesiem ietekmē indivīda piederība noteiktai paaudzei, taču vislielākās uzskatu atšķirības vērojamas tieši starp jaunākajām (Y un Z) paaudzēm un X paaudzi. Darba apjoms: 98 lpp., iekļaujot 27 attēlu, 9 tabulas un 9 pielikumus, kā arī izmantotās literatūras sarakstā ir 88 nosaukumi. The Master’s thesis theme is Generations Attitude Comparison Towards Career Development and its Impact on Business Management (Example of Euro Live Technologies Enterprise) The aim of this Master's thesis is to identify the differences between in Latvia existing X, Y, Z generations views on career development and the company's management processes, based on the findings acquired from theoretical literature, survey and interview results, and to develop proposals regarding working with X, Y and Z generations for large company managers. To reach the established goal, author summarized the information from theoretical literature about the concept of generations, career development and business management processes, conducted surveys of X, Y and Z generations and interviews with managers of “Euro Live Technologies” enterprise. The results of the study show that the views on career development and the different business management processes are influenced by the individual's ownership to a particular generation, but the most significant differences are observed directly between the younger generations (Y and Z) and the X generation. The volume of work is 98 pages, including 27 pictures, 9 tables and 9 appendices, as well as 88 references.