Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorVodinska, Vita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:01:59Z
dc.date.available2019-06-15T01:01:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69419
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46875
dc.description.abstractMaģistra darbā “Suvenīru veikala izveides projekts” pētījuma objekts ir suvenīru veikali Rīgā un pētījuma priekšmets ir suvenīru pieejamības uzlabošanas iespējas. Maģistra darba mērķis ir uzlabot suvenīru pieejamību Latvijas tirgū. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām - pirmajā nodaļā autore, balstoties uz kvalitatīvās izpētes metodēm, nosaka pamatproblēmu, analizē tās cēloņus un izvēlas projektā risināmo problēmu. Otrajā nodaļā autore izvirza 4 projekta alternatīvas, veic to sākotnējo izvērtēšanu un nosaka 2 alternatīvas, kuras pēta padziļināti. Trešajā nodaļā autore izstrādā izvēlētās projekta alternatīvas rokasgrāmatu, izmantojot projekta vadīšanas metodes. Maģistra darba rezultāts ir sagatavots projekts, kura ietvaros izstrādājama suvenīru iegādes mobilā lietotne. Maģistra darbs sastāv no 102 lapaspusēm un 45 pielikumiem.
dc.description.abstractThe study object of Master theses “Project for Establishing a Souvenir Store” are souvenir shops in Riga and the subject is possibilities for improving the accessibility of souvenirs. The Master theses objective is to improve the accessibility of souvenirs in the local Latvian market. The Master theses includes three chapters: in the first chapter, the author, based on qualitative research methods, identifies the basic problem, analyses its causes and chooses the problem to be solved in the project. In the second chapter, the author determines four alternatives and carries out its initial evaluation and select 2 alternatives to be studied in detail. In the third chapter, the author prepares the Project plan for the selected alternative using project management methods. The result of the Master theses is prepared project to develop a mobile app for the purchase of souvenirs. Master thesis consists of 102 pages and 45 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectProjekta plānošana
dc.subjectProjektu vadīšana
dc.subjectTūrisms
dc.subjectSuvenīri
dc.subjectMobilās lietotnes izstrāde
dc.titleSuvenīru veikala izveides projekts
dc.title.alternativeProject for Establishing a Souvenir Store
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record