Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorKonuševska, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:34Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70381
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46943
dc.description.abstractMaģistra darba Ietekmētāju mārketings Latvijā un tā ietekme uz patērētāju pirkšanas nodomu mērķis ir identificēt ietekmētāju mārketinga nozīmi Latvijā un tā ietekmi uz patērētāju pirkšanas nodomu. Darbs sastāv no četrām nodaļām - divām teorētiskajām, analītiskās un empīriskās. Darba izvirzītā hipotēze netiek apstiprināta, jo pētījuma rezultāti liecina, ka ietekmētāju mārketingam vislielākā ietekme ir uz Y, nevis Z paaudzes patērētāju pirkšanas nodomu. Darba apjoms ir 101 lapaspuses, kurās ievietoti 24 attēli un 16 tabulas. Darbam pievienoti 5 pielikumi uz 42 lappusēm un izmantoti 104 literatūras avoti, no kuriem 62 ir svešvalodā.
dc.description.abstractMaster’s thesis Influencer marketing in Latvia and its impact on consumers purchase intention aims to identify the importance of influencer marketing in Latvia and its impact on consumer purchasing intention. Master’s thesis consists of four parts - two theoretical parts, an analytical and an empirical part. The hypothesis of the masters thesis has not been confirmed. The results of the research show that influencer marketing has the greatest influence on consumer purchases of generation Y, not generation Z. The volume of the paper is 101 pages and it includes 24 pictures, 16 tables. The paper has 5 appendixes on 42 pages and 104 literature sources has been used, of which 62 are in foreign languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectietekmētāju mārketings
dc.subjectietekmētāji
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectpaaudžu atšķirības
dc.title"Influencer marketing " ietekme uz pirkšanas nodomu.
dc.title.alternativeImpact of Influencer marketing on buying intent.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record